Šicí nostalgie

Můj šicí koutek a jeho poklady tady už hodně dlouho nebyl.

Začnu od konce ... 
poslední co mi přibylo byla reklamní krabička v tmavě zelené barvě,
červená plechová krabička s nitěmi,
 a dřevěný stojánek na náprstek.

Musela jsem koupit vše, ale nelituji.

Dřevěný stojánek na náprstek je taková milá "zbytečnost",
ale je líbivá a hodí se mi jako dekorace.


V plechové krabičce byly nitě - hedvábíčka, "vějíř s nitěmi"
a kovová schránka na jehly.
Starozlatá barva dává nitím punc elegance.


Reklamní šitíčko s nitěmi tón v tónu.


Stejný typ, ale v hnědé barvě s jinou reklamou, mám už z dřívějška
(viz příspěvek Reklamní krabička z první republiky - klik tady ).

Barevnost nití je v hnědé krabičce trošku jiná a jedno není originální.




O reklamě na krabičce se mi podařilo zjistit, 
že Rudolf Neuschul vlastnil

Tovární sklad pleteného štávkového a trikotového zboží,
všech druhů bavlny, příze a nítí ve velkém v Praze I, Staroměstké pasáži.

Krásný název firmy a účet je malé výtvarné dílo.




To jsou letošní nové věci s historií.
Novinek je více, časem nafotím a vložím.



Mějte hezké dny, které začínají pomalu vonět jarem !


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci