Levandulové voničky s výšivkou

 


Každý rok tvořím voničky z levandule z naší zahrady.

Letos jsem vynechala levandulové motivy,
pouze zůstala barva a výšivka,
která je inspirovaná použitou látkou.


Levandulové voničky jsou  k provonění šatníku
nebo místnosti, 
stačí jemně pomačkat a vůně se rozvine.



Některé voničky jsem dozdobila
 starými perleťovými knoflíčky, krajkou a ...


... na zadní straně mají ozdobnou stužku s nápisem lavande.


Na jednu voničku jsem použila motiv růží z různých látek
od světle růžové po skoro červenou.
Je atypická, ale líbí se mi snad nejvíc,
je něžně romantická ...



S monogramem tón v tónu použité látky.




Několik voniček v obchůdku zbývá ...



Mějte příjemný a klidný týden před začátkem adventu !

Komentáře

  1. Ty jsou tak nádherné, miluji levandulové voničky, také si je šiji, ale do tvé šité krásy mají daleko :-). Moc se mi líbí všitá výšivka, jsi Jitko neskutečně šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji pochvalu, ráda tvořím a nápady vznikají "v procesu".
      Přeji klidné dny !

      Vymazat
  2. Ty jsou úžasné. A s těmi monogramy. Jako by na mě dýchla historie starých časů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že působí jako ze starých časů ♥

      Vymazat
  3. Jsou všechny naprosto kouzelné, Jituško! Je mi ctí, že ten s monogramem mám od tebe v ložnici...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To je prostě dokonalá krása !
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Přenádherný, neskutečný blog! tak moc inspirativní !!!! úžasná autorka! Jeden z mála posledních...moc děkuji, že jste, znovu a znovu se mám na co těšit...díky, díky, díky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se skoro červenám za takovou pochvalu, budu se snažit něčím dalším potěšit ...

      Vymazat
  6. Tak jsem zas pokochala krásnou ruční prací. V reálu ještě krásně voní, takže zážitek bude dvojnásobný :).
    Jitko, měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, ty jsou přenádherné! Nejvíc se mi líbí ten fialový, s knoflíčky a šikmo poskládanými proužky látek. Naprosto dokonalý, romantický, něžný.
    Jsi opravdu šikovná :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to také můj favorit, je jiný než ostatní.
      Hezké dny !

      Vymazat
  8. Jemná a překrásná práce,potěší to opravdu oko a ty fialové jsou prostě božské.Přeji hezký a příjemný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí ♥
      Klidné dny pomalu začínajícího adventu !

      Vymazat
  9. Jitko, ty jsou nádherné, jedna hezčí než druhá. A voní až k nám. :o)
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci