Kouzelný svět zvířátek Beatrix Potter


Beatrix Potter (1866 -1943) byla anglická spisovatelka,
ilustrátorka, přírodovědkyně a ochránkyně anglického venkova.

Určitě znáte její krásné ilustrace zvířátek
  oblečené do kabátků a roztomilých zástěrek.
Nejvíce známý je králíček Petr a jeho králičí rodinka,
kteří rádi navštěvují zahradu pana Gregora ...


Na toto tvoření jsem se moc těšila.
Větší výšivky králíčka Petra a rodinky v houpacím křesle
jsem měla delší dobu uložené v šuplíku.
Letos jsem vyšila čtyři menší:
králíčka Petra, králíčka Ocáska, myšku Tomasínu a kachnu Jéminu.


Vytvořila jsem z nich malé minipolštářky
určené k dekoraci třeba dětského pokojíku.






Z větších výšivek jsou deníčky, miminkovské,
jako vzpomínka na první měsíce života.


Deníček králíčka Petra jsem ladila do šedomodré barvy,
desky zápisníku jsou také v tomto odstínu.



Králičí rodinku jsem s cílem deníčku pro miminko tvořila.
Jemné barvy kytiček na látce tón v tónu ladí s výšivkou.


Kovový štítek, do kterého se napíše jméno miminka.


Malá drobnost na vnitřní straně, která potěší oko.


Deníčku jsou dopřála krásný romantický zápisník
a něžné látky Tilda.


Obrázek v knížce od Beatrix Potter a výšivka ...



Ilustrace Beatrix Potter jsou kouzelné, nadčasové, nedostižné ...

Doufám, že jsem se mým tvořením k nim přiblížila.


Tuto kouzelnou dětskou kolekci mám už nějaký čas hotovou
až nyní jsem ji dala do svého obchůdku zde
třeba udělá radost někomu pod vánočním stromečkem.



Mějte hezký Svatomartinský večer !!!

Komentáře

  1. Nádhera! To bude detská izbička!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, to je zase krásy!
    Beatrix Potter, to je pro mě hlavně vzpomínka. Na první pobyt Terky v Anglii, kdy knížky četla svěřeným holčičkám a pak na nádherný film.
    Měj pokud možno hezké dny, Helena







    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji. Knížku občas prolistuji a film mám moc ráda, občas si ho pustím pro radost.
      Měj se hezky, Jitka

      Vymazat
  3. Úplná krása,až se tají dech.
    hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Králíček Petra a ostatní zvířátka mi vždy vykouzlí úsměv na tváři. Díky a přeji hezké dny !

      Vymazat
  4. Tak to je opravdu nádhera...Miluji králíčka Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Jako vždy nádhera -preciznost a vkus!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci