Třebíč podzimní

 


Nedělní návštěva Třebíče trochu pocukrované sněhem
lehce navodila předvánoční čas.

Neplánovaný výlet,
ale o to víc jsme si užili procházku prázdnými uličkami města.

Cesta do Třebíče byla zvláštní, auta jsme potkávali velmi málo,
všechno zavřené, je to zvláštní doba ...


Nejdříve jsme došli k Bazilice Sv. Prokopa.


Portál zvaný Brána rajská se neokouká nikdy.


Střecha baziliky jemně pokrytá sněhem, dá se říci zimní fotka.


Když jsme ji obešli, tak působila jinak, skoro jarně.



Stará židovská čtvrť s křivolakými uličkami
a tajuplnými zákoutími. 














Na židovský hřbitov jsem se moc těšila,
hlavně na jeho starou část.
Vloni jsem tady byla na jaře, kdy se příroda probouzela
a nyní jsem chtěla obdivovat jeho listopadovou nostalgii.

Bohužel byl zavřený, nevím z jakého důvodu,
předem jsem si zjišťovala informace
 a nikde o jeho zavření nebyla zmínka.


Jenom jedno foto skrz bránu, škoda ...




Mějte pohodové poslední listopadové dny !

Komentáře

  1. My jsme v Třebíči byli před dvěma lety někdy v půlce listopadu a vzpomínám si jak se s námi loučila pocukrovaná... Byl to tenkrát moc pěkný prodloužený víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc hezké, cestou jsem viděli i zasněžený les.
      Hezké dny !

      Vymazat
  2. Jituško, děkuji za krásnou reportáž. Už jsem tam hodně dlouho nebyla. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Třebíči je moc hezky, moje to byla druhá návštěva.

      Vymazat
  3. Jituško, naposledy jsme byli v Třebíči v podobný čas. Všechno bylo trochu v mlze, i když nebyl nouzový stav, trochu opuštěné. O to víc kouzelné a tajemné...
    Přeji hezký adventní víkend, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci