Kapsička Provence


Kapsička "Provence"
s vůní levandule a romantických dálek
vznikla za ne příliš horkých červencových dní.


Levandule letos bohatě kvetla a pomalu již odkvétá.
a tak byl nejvyšší čas z výšivky něco vytvořit.

Měla jsem ji dlouho v šuplíku a po mnoha úvahách co s ní, 
jsem se rozhodla, že bude zdobit
letní kapsičku na drobnosti.


Ještě jsem dovyšila nápis "Provence", 
který jsem našila do vstupu kapsičky.
Je to takové malé osvěžení při každém jejím otevření.


Moc ráda fotím navečer, kdy slunce vytváří kouzelné stíny.



Kapsičku najdete v obchůdku,
třeba se s někým do skutečné Provence podívá ...



Mějte hezké červencové dny !!!

Komentáře

  1. Jitko, to je vskutku krásné rozhodnutí, ale řeknu ti, že to vyšívání je nádherné, hezké letní dny, Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásná výšivka. Úžasný nápad, jak výšivku využít. V Provence jsem už byla a sním, že se tam ještě někdy podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Provence jsem bohužel nebyla, snad se mi to jednou splní.

      Vymazat
  3. Jitko, je moc hezká, povedla se Ti. Měj prima léto. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, moc krásné, povedené. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná práce, Jituško!
    Měj hezké letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto výšivku mám přichystanou v šuplíčku "někdy vyšít" :-)
    Krásná kapsička, líbí se mi fotka při večerním slunci. Krásné dny! Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám šuplíček "někdy vyšít". Při večerním slunci fotím moc ráda, výsledek je tajuplný.
      Hezké léto !!!

      Vymazat
  7. Tvé precizní vyšívání nepřestávám obdivovat. Tahle ruční práce mi nikdy nešla :-)
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase nejdou jiné ruční práce, např. háčkování.
      Hezké letní dny !!!

      Vymazat
  8. Jitu!!!!!
    Posílám spousty a spousty letních pozdravů!!!
    Když jsem uviděla tvůj vyšitý obrázek-
    prostě Francie!!! a Do Provence bych jela znovu a znovu ♥ Tvoje práce prostě hladí mou duši..

    Prošla jsem se s tebou v Častolovicích..
    už poněkolikáté a Tvoje fotky z těch míst jsou vždy kouzelné. Protože to tam máš ráda...
    A já myslela, že Jelen Sika Dybowského je u nás jen v oboře v Lánech, kde jsem jej viděla- a on je i v Častolovicích...

    Měj krásné léto Jitu!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško také zdravím a posílám na jih spoustu letní pohody.
      Častolovice miluji a jelen to už je náš dobrý známý, vždycky ho vyhlížíme, krotší je v zimě, kdy čeká u ohrady na kaštany a překvapilo mě, že na nás čekal i teď v době, kdy má všude kolem sebe spoustu dobrot.
      Hezké léto !!!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci