Fušáčky, obaly na knížky


Fusáček  na knihu do tašky, kabelky, na cesty ...

Hodí se třeba i na zápisník, tablet nebo prostě na to, co se do něho vejde.

Vytvořila jsem hned čtyři.

První je s hortenzií a kouskem Francie.

Originál, na který jsem použila dlouho schovaný kousek látky s hortenziemi.
Je to romantika v nebesky modré s kouskem růžové a perleťovým knoflíkem.




Druhý je s květy hortenzií, které zdobí přední stranu,
ale najdete i malý kvítek vzadu.

Opět ho zdobí perleťový knoflík a  puntík ve vintage vzhledu.




Třetí je s dětmi na houpačce.

Látkový panel je jako obálka dětské knížky.
Připomněl mi knížku mé mamky "Dva haranti"
a focení s ní bylo jasná volba.




Poslední je s Fridou, mexickou malířkou. 

Opět látkový panel.
Ve skutečnosti je hodně tajemný, v neobvykle temné zelené barvě.
Myslím, že poslední fotka v kapradí mu sluší.




Všechny čtyři pohromadě, který se líbí vám nejvíc ?



Krásné dny podzimu !!!

Komentáře

  1. Jitko, hezky ušito, hezky nafoceno. A nejvíc se mi líbí ten první.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! Hortenzie u mě také vedou.
      Hezké listopadové dny !

      Vymazat
  2. Jituško, u tebe jsem zvyklá na hromadu romantiky, úžasné sladění a vypracování, vždycky to je nádhera! Ale ta Frida Khalo, to je opravdu pecka! Chystáme se na výstavu jejich fotografií v Praze, doufám, že to vyjde.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko ať ti výstava vyjde a měj hezké podzimní dny !

      Vymazat
  3. Mně se líbí všechny. Nevím, který bych upřednostnila- no možná ten s Fridou.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Frida je tajemná, každý fusáček je prostě jiný.
      Hezké dny !

      Vymazat
  4. Fusáčky jsou nádherné, ale první dva ještě nádhernější 😀 Podobný fusáček jsem si uháčkovala na tablet. Přeji hezké dny a zdravím 😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci