Barevné podzimní dny


Dýně k podzimu patří ...

Podšálky ve tvaru dýní rozzáří smutné podzimní dny bez sluníčka.


Podzimní tvoření na blogerské setkání.

Pro holky jsem udělala podšálky v podzimních barvičkách, které pohledem zahřejí a udělají parádu.



Polštářek plněný levandulí


fusáček na knihu 


a podšálek s růžemi byly narozeninové dárky.


Dárky od holek se nesly v podzimním duchu a byly moc dobré, krásné, voňavé i barevně sladěné.


Zahrada se vybarvuje do červena (pivoňka)


žloutne (fík)


i stále ještě zraje (obr květák, letní letos moc nešly ... protože slimáci)


I kousek romantiky na zahradě stále najdu ...




Hezký říjen !!!

Komentáře

  1. Jituško, krásný podzimní příspěvek. jablíčka jsou kouzelná, dárky parádní. Nějak jsem je ještě nestihla ani vyfotit. Z pouzdra mám opravdu velikou radost!
    Moc se mi líbí i fotky z vaší zahrady, krásné barvy!
    Měj příjemný večer a hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podzim je hezky barevný, ještě by to chvíli mohlo vydržet.
      Měj se hezky !

      Vymazat
  2. Samé krásné tvoření. Nejvíc se mi líbí ty obrázkové podšálky, zvlášť ten s liškou je krásný.
    Hezký říjen i tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podšálky jsou hřejivé, uvařit čaj a užít si podzimní atmosféru.

      Vymazat
  3. To je spousta nádhery !
    Hezké dny'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, ta první fotečka s dýněmi je naprosto dokonalá!
    Tvé podšálky, voňavé polštářky,...mi dělají celoročně radost!
    Mám jich plný dům, na každé roční období jeden hezčí než druhý!
    Dělají mi radost při každodenním činnostech ♥
    Měj pohodové, barevné podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti dělají radost, to potěší moc ♥
      Měj se hezky, podzimně !

      Vymazat
  5. Krásné šití (moc), krásné fotky, ale ten květák, to je bomba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Květák byl opravdu obrovský, ostatní této velikosti nedosáhly a naštěstí ho minuly i slimáci. Takový pěstitelský úspěch udělá radost.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci