Vánoční perníčky


Vánoční perníčky jsem nepekla, ale vyšívala. Moc se mi líbí vtipná předloha, kde se velký motiv  objevuje na dalším perníčku jako jeho pozadí. Jeden motiv navazuje na druhý a všechny čtyři jsou vzájemně provázány. I když jsem chtěla vyšít jenom dva, nedalo mi to a nakonec jsem vyšila všechny čtyři.



Mohou sloužit jako závěsná dekorace, ozdoba na stromeček nebo mohou být pěkně naskládány v misce jako vánoční dekorace třeba v kombinaci se svazky skořice a badyánu.



Loučím se s vámi voňavým perníčkovým pozdravem
 a přeji vám hezký mrazivý
 a sněhem zavátý
 druhý adventní víkend.


Komentáře

  1. Jitko, no nadhera. Pry ze ti to nedalo, ty jsi dobra :o) Ale jsou opravdu nadherne a takto jsem je jeste nikde nevidela. Opravdu kouzelne, nemuzu se vynadivat. Preji krasny 2. adventni vikend!

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško,
    krásné motivy a krásně propojená perníková výšivka :-)
    I tobě krásný adventní víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné! Klidný Advent. Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Je to moc krásné, vánoční i vtipné. Moc se mi to líbí. Přeji pohodový druhý adventní víkend. Helča

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško....opravdu nádherná výšivka ...pohodové adventní dny...Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné a miloučké...prozrad mi kam chodíš na předlohy?...tvoje vyšívání je fakt hodně pěkné a inspirující. Pěkný advent Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. krásné jsou... ten s panáčkem se mi moc líbí:-))

    OdpovědětVymazat
  8. WOW,ty jsou proste dokonale vsecky:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné a originální, všechny se mi moc líbí!
    Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško tak ty jsou parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Jitunko,
    perníčky v Tvém podání jsou nádherné,
    úplně všechny!!
    Takové krásně propojené motivky!
    Prostě nádhera od Tebe!!
    Měj se krásně, předvánočně
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. tedy Jituško, krásně si napekla! Tvoje polštářky jsou prostě nepřekonatelné, ať jsou na nich perníčky, nebo levadule!
    Měj krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné perníkové polštářky!!
    Hezkou neděli Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Jity drahá moja, eště Ti musím dodatečně pochválit Tvé perníčkové čmaněníčko!!! Polštáriky jsou naprosto úchvatné:o). Ty výšivky jsou opraudu božííí! Vypadá to parádně. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci