Romantické deníčky


Romantické deníčky, zápisníky
s výšivkou tvořím moc ráda.
Pokaždé mě baví je kombinovat s látkou tak,
aby výsledek potěšil oko i duši.


Výšivku s ptáčkem jsem doplnila látkou v kouřově modré barvě
a doplnila originálním zápisníkem,
ve kterém jsou stránky linkované, čtverečkované a čisté.



Tento zápisník jsem pojmenovala
Dáma z Paříže.



Zápisník je také originální,
na každém listu je jemná ilustrace Eiffelovi věže
a nápis Paris 1889.

Oba zápisníky najdete v obchůdku na Fleru




Kabinetka dívek je suvenýr z Karlštejna.
Cestou dolů z hradu, jsem navštívila 
antik a byla to "láska na první" pohled,
bez ní jsem odejít nemohla ...



Mějte příjemný poslední prázdninový týden !
 

Komentáře

  1. Moc krásné kousky. Všechny tři :) Měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Člověk projíždí fotku po fotce a znova a ještě jednou a je mu krásně.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, všechno co uděláš je naprosto precizní, dokonalá práce plná nostalgie a romantiky.
    Nádherná podívaná!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nostalgie to můžu, děkuji a přeji krásné dny !

      Vymazat
  4. Jitko, precizní krásná práce. Jako vždy Mně by víc oslovil ten s ptáčkem, ale hezké jsou oba.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci