Inspirace pro místo kde relaxuji


Dostala jsem nabídku 
od BIANO internetového vyhledávače nábytku a dekorací 
zúčastnit se soutěže o křeslo dle vlastního výběru.

Úkol to byl nelehký najít v desítkách  či stovkách křesel to,
 které by mě upoutalo na první pohled a hlavně se hodilo k nám domů.

Vybrala jsem si téma "Místo, kde nejčastěji relaxuji"
a to už z mých příspěvků víte, 
že je to šicí koutek pro tvoření i odpočinek.


Líbí se mi na něm jeho tvar a ozdobné prošívání.
V nabídce je také v tmavě modré a tmavě zelené barvě,
U mě zvítězilo světle šedé, možná trochu nenápadné,
ale pro mě elegantní.

A protože mám s mým šicím koutkem "jisté plány",
nechala jsem se inspirovat na Bonami doplňky,
které by se mi tam také hodily.

Úžasně by se ke křeslu hodil koberec
v mé oblíbené kouřově modré barvě výrobce Flair Rugs.
Má zajímavý design a evokuje mi staré časy.


Protože v šicím koutku utíká čas nějak rychleji než bych si přála,
a pokaždé nemám u sebe hodinky nebo mobil, abych zjistila kolik času jsem "protvořila",
hodily by se mi tam hodiny.

by upoutaly pozornost na první pohled.

A pod ně bych dala něco praktického jako je rám na fotografie,
který bych využila jako nástěnku na důležité papírky s poznámkami
k mému tvoření, kolik čeho střihnout, aktuální výšivky ...

Úložných prostorů, dóz a krabiček není nikdy dost,
zvláště pokud se jedná o šití,
Vybrala bych si krabičku na šití, která vypadá jako ze starých časů.
 
Na drobnosti jako třeba knoflíčky, kovové komponenty
by se určitě hodily malé lahvičky
které jsou z recyklovaného skla.


Krásné šaty jako z pohádky zdobí tyto dvě plechové cedule.

Nevím, která by více zdobila mé oblíbené místo.
Zřejmě obě ...


Pro porcelán této barvy mám slabost.
Dny budou kratší, čas na tvoření delší a ráda si při něm
vychutnám ovocný čaj právě z takového hrníčku.



K dobré pohodě patří i sklenička vína.
Těch "obyčejných" skleněných průhledných máme doma dost.

Radost bych si udělala romantickým tvarem
od francouzské firmy La Rochère, její historie sahá až do 15. století.

Neméně krásná je smaragdově zelená sklenička od stejné firmy.


Plamínky a vůně svíček už jenom dotvoří tu správnou atmosféru.

Může být třeba s vůní růže a jasmínu


Protože máme podzim již "za dveřmi"
oživila bych toto místo barvami podzimu.

jsou hřejivé na první pohled 
a s nádhernými podzimními barvami,
které do duše vnesou pohodu a klid.




Přeji vám příjemnou poslední srpnovou i prázdninovou neděli
a příští týden šťastné vykročení do nového školního roku !




 

Komentáře

  1. Vybrala sis moc pěkné křeslo i doplňky. Nejvíc mne zaujal koberec - krásná barva.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Křeslo je nádherné a originální, také by se mi podobné líbilo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci