Petits sablés à la lavande - levandulové sušenky

 


Levandulové sušenky podle receptu z kuchařky
Provence - škola provensálské kuchyně.

Inspirovala mě Stáňa na svém blogu,
Dlouho jsem je nepekla a tak na ně přišel ten správný čas
v nynějších tropických dnech :-)



K focení jsem použila staré příbory a také prostírky




Kdysi před lety jsem tady recept dávala, ale pro jistotu ho dám znovu.
Těsto je hodně řídké a lepivé, dala jsem ho před vyvalováním
do mrazáku a vyvalovala jsem po malých kouscích.




Levandulové období u nás doma nekončí,
začíná nakvétat levandule na dlouhých stopkách,
kterou pravidelně suším.





Krásné letní dny 

Komentáře

  1. Jituško, letos jsem levandulové ještě nedělala, ale navnadila si mě. Ty tvé vypadají krásně!
    Loni dostala i stejnou knihu a vlastně jsem podle ní ještě nic nezkoušela...
    Měj krásné letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, ale těsto je dost lepivé. Já jsem zkoušela za ty roky jen pár receptů, budu ji muset víc prozkoumat. Měj se hezky, letně !

      Vymazat
  2. Levanduli na zahrádce mám, ale ještě jsem sušenky nikdy nepekla. Tak to mohu zkusit.
    Moc krásně vše nafocené.
    Měj se hezky a měj příjemné letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Také jsem v plné sklizni. Sušenky vypadají lákavě, ale v tom vedru se mi nechce zapínat ani troubu.
    Dobrou chuť!

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, já ty sušenky podle Stáně pekla. Úžasné. Kdo je ochutnal, ten chválil. Dva nebo tři kousky k dobré kávičce a hned se vám zpraví nálada. Ty vaše zkusím udělat také. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, těší mne, že jsem byla inspirací :D. Tvoje sušenky vypadají moc dobře a máš je krásně nafocené.

    OdpovědětVymazat
  6. Sušenky jsem už obdivovala u Stáni, i tvoje vypadají skvěle :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci