Dárky s vůní dřeva

Vánoce pomalu klepou na dveře
a  možná přemýšlíte čím obdarovat své blízké.

Já jsem využila nabídku e-shopu ČistéDřevo.cz,
kde si můžete vybrat z širokého sortimentu dřevěných výrobků.

Přírodní materiály jsou mi blízké, spousta věcí z  jejich nabídky se mi  líbila.
Představím vám ty, které jsem si vybrala.


VÁNOČNÍ OZDOBY oživí vánoční stromeček,
ale než tomu tak bude, použiji je na dekoraci do okna.


Dřevěný box s víkem je z čistého neošetřeného dřeva
a mám s ním plány jak ho upravím.

Natírat barvou ho zřejmě nebudu, ale ošetřím ho přírodním voskem na dřevo,
 aby vynikla jeho kresba.
Přijde mi škoda, krásu dřeva zatřít barvou.

Malá porcelánová knopka ozdobí víko, na spodní dno a vnitřek víka
použiju látku nalepenou na karton.



Sloužit bude v mém šicím království 
na lahvičky s dřevěnými korálky a další drobné věci.

mají v různých velikostech a tvarech,
určitě si tam každý najde tu, která se mu hodí.


 Ratanový košík se mi zalíbil na první pohled,
jeho místo bude v koupelně na lahvičky a tuby s kosmetikou.



Miska z mangového dřeva
najde uplatnění po celý rok.
Je to kus poctivého dřeva s krásnou kresbou.


V čase podzimu i adventu v ní najdou svoje místo oříšky
nebo třeba jablíčka ze zahrady.
Líbí se mi spojení dřeva a toho co vyroste na naší zahradě.


První její využití bude nyní v čase adventu, kdy jsem ji doplnila
starobylým zápichem na svíčku a dozdobila větvičkami.
Prosté, ale krásné ...




V eshopu najdete spoustu dřevěných a proutěných výrobků.
Pokud chcete pro někoho DÁREK NA MÍRU,
v tomto obchodě vyřezávají nebo vypalují do dřeva velmi rádi.
Stačí mít jenom nápad, který vám rádi zrealizují.



Přeji vám pohodové adventní dny !!!


Komentáře

  1. Jitu, díky za tip! Ráda se podívám! Vybrala sis samé krásné kousky - ta krabice je nádherná!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krabice je opravdu nádherná, těším se až si ji upravím.
      Měj hezké adventní dny !

      Vymazat
  2. Jitko, zajímavý tip. A ty sis vybrala hezké kousky. Mně se z nich nejvíc líbí ta miska. A s tou svíčkou a větvičkami je to super dekokrace.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miska jako svícen mě napadla hned, je to hezké spojení přírodních materiálů.
      Krásná advent !

      Vymazat
  3. Určitě nakouknu. Taky mám ráda dřevo. Blízké bylo i mému otci, který vyřezával kukačky a různé předměty.
    Ty jsi nakoupila moc dobře.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřevo je prostě nádherný a tvárný materiál.¨
      Pohodové dny adventu !

      Vymazat
  4. Jitko, samé krásné věcičky jsi nakoupila. Do obchodu se také podívám, dřevo mám ráda.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nakoukni, každý si určitě vybere to svoje.¨
      Klidný advent !

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci