Jaro je tady !

 


První jarní den 

nás přivítal sněhem a mrazem.

Nástup jara jsem si představovala opravdu jinak,
ale příští týden slibují, že nastoupí se vší parádou.
Na to se těším 


Krásně pocukrovaná zahrada po ránu,
sníh přes den na slunci roztál, ale zima byla dost vlezlá.


Kachna s kačer už několik dní obhlížejí rybník, 
rádi by zřejmě založili rodinku.

Dneska přistáli na ledové ploše. 
Taky se dočkají  ...


Letos jsem nic typicky jarního nevyšívala,
tak nám poličku v kuchyni zdobí cedulka se sněženkami,
kterou jsem vyšívala před mnoha lety.

Teď si uvědomuji, že tyto cedulky jsem dělala moc ráda,
vytvořila jsem jich spoustu, 
bylo by hezké zase se k tomuto tvoření občas vrátit ...





Přeji vám hezké jarní dny, těch pár mrazivých už vydržíme !

Komentáře

  1. Krásná výšivka. Sněženky mám v plánu vyšít už delší dobu a nějak na ně ještě nedošlo:-). Pěkné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem jich vyšila spoustu, ale tyto jsou první.
      Krásné jaro !

      Vymazat
  2. Jituško, koukám se na sněženkový polštářek, který jsem od tebe dostala... I cedulička je moc krásná. A jaro nakonec určitě přijde...
    Měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro přichází, jsem ráda, že ti polštářek dělá radost.
      Měj hezké jarní dny !

      Vymazat
  3. Jitko, ta cedulka je překrásná. Zprvu jsem si myslela, že je namalovaná na dřevě. I já už se nemůžu jara dočkat. Už aby to bylo.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně už je jaro tady, děkuji a přeji pohodové jaro !

      Vymazat
  4. Cedulka je nádherná a je to neotřelý nápad. Líbí se mi to moc !
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, před lety jsem je dělala, je čas se k nim vrátit ...
      Hezké jarní dny !

      Vymazat
  5. Výšivka krásná, jako vždy. Ale vy umíte ještě něco, co tu výšivku povýší o stupeň výš. Umíte vybrat vhodný podklad a vůbec to celé vkusně zpracovat. Nestačím koukat....
    Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ♥ Tak nějak to cítím, tvořím tak, abych byla "vnitřně" s výsledkem spokojená.
      Přeji krásné jarní dny !

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci