Drážďanský květ


Dnešní den byl konečně jarní, plný slunce a voňavého jarního vzduchu.

Na zahradě začnou rozkvétat první květy.

Já jsem ještě v "hluboké" zimě ušila svůj drážďanský květ.


Vykvetl do průměru 50 cm,
je z kolekce látek s názvem Heritage.


Látky s nádechem starých časů v tlumených tónech
plné květů, ale i ptáčků.


Vzpomínka na poslední únorovou sněhovou nadílku.
Byla krásná, ale nyní nastává to nejkrásnější roční období
plné květů, barev a vůní ...



Mějte hezké dny plné slunce a ptačího štěbetání !

 

Komentáře

  1. Jitko, krásně sladěné barvičky. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, vykvetl ti neskutečně krásný květ!
    Tvoje preciznost a cit pro barvy a vzory z něj udělala skutečný skvost.
    Přeji krásné jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, barvy jsou z jedné kolekce látek i proto spolu tak krásně ladí.
      Měj hezké jaro !

      Vymazat
  3. Nádhera! Barevně ladí kolem dokola !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, to je nádhera, krásná, pečlivá práce. Dnes opět svítí sluníčko, vypadá to, že přichází jaro. Hurááá.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska je nádherně konečně jarně. Přeji ti krásné dny plné slunce !

      Vymazat
  5. Jitko, tedy klobouk dolů. Šití mi nikdy nešlo a tohle fakt obdivuji. Nikde ani kousek nakrčený, vše lícuje. Paráda, krása!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, šití mě baví, odpočinu si u toho. Třeba do tajů háčkování jsem nikdy nepronikla. Každého baví a jde mu něco jiného.
      Hezké dny !

      Vymazat
  6. Krásná práce! A ty látky, aaaaaaach.
    Prima jarní víkend. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové látky mám moc ráda, jakoby "zašlé" s nádechem starých časů.
      Krásné jaro !

      Vymazat
  7. Je krásný! Je vidět ta pečlivá a čistá práce. I výběr látek se povedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, snažím se, aby výsledek byl pěkný.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci