Vintage krajka


O staré krajce jsem psala vloni v příspěvku "Krása starých věcí"

Byla namotaná na obyčejném starém kartonu.
Přišlo mi, že si zaslouží něco lepšího ...


Vyšívané kartonové špulky jsem před lety dělala
a mám na nich namotané současné krajky k tvoření.


Tohle byla pro mě výzva vytvořit velkou špulku s výšivkou,
která by tematicky ladila s krajkou.


Našla jsem výšivku krajky s lístečky,
ladí spolu moc hezky ...




Krajku jsem namotala na špulku a sluší jí to na ní.
Je jí hodně metrů,
možná časem obětuji její část na tvoření,
které nosím zatím jen v myšlenkách ...



Starobylá krása se snoubí s romantikou ...



♥   Užívejte krásný a voňavý deštěm svlažený víkend  

Komentáře

  1. To je nádhera! Obdivuji tvou úžasnou ruční výšivkovou práci. A to úžasné lemování stočenou stužkou /nevím jak se tomu přesně říká/.
    Krásné dny přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že se líbí. Kroucená stužka je nalepená mezi hrany polepeného kartonu, to zase až tak složité není.
      Hezké dny !!!

      Vymazat
  2. Jituško, jako vždy velká romantika, velká krása! Vymyslela si to skvěle! Nádherné fotky!
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem pro krajku něco hezkého, romantického ...
      Měj se pěkně !!

      Vymazat
  3. To je fakt moc krásné. Z fotek dýchá romantika, něžná krása.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romantická, něžná krása ... to byl můj plán něco takového vytvořit. Děkuji ♥

      Vymazat
  4. Jitko, moc pěkný důkaz toho, že i praktické věci mohou být krásné.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda, když jsou praktické věci i krásné na pohled.
      Krásný červen !!!

      Vymazat
  5. Jitu,
    dnes jsem prošla Tvé poslední příspěvky a jako vždy tady- nádhera !!
    Jabloňové květy, konvalinky a vyšívaná velká špulka na krajku. Prošla jsem s tebou i zahrady..
    Bylo mi tu hezky..Posílám pozdravení a měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji a přeji ti krásné a tvořivé červnové dny ♥

      Vymazat
  6. so nice post :) I follow you # 407 , follow back?

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Buy Soundcloud Likes

    Why Buy Soundcloud Accounts from us?

    Since we are the most reduced value great quality administration. Numerous individuals say that your record is useless yet the records are the bad waste. In this way, we will state in the event that you need to get a decent quality record then we will propose purchasing from here.

    Please visit our service link: Buy Soundcloud Likes

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci