Růžové a fialové ...


jsou barvy, která u nás doma můžete vidět na zahradě.
Mám toto období moc ráda, 
nádherné barevné polštáře
od světlé lila,
přes tmavě růžovou až po sytě fialovou.


Kdysi dávno, tady můj tatínek vybudoval skalku,
kterou rozšiřoval, opečovával
 a ke konci jeho života ji osadil novými kameny
z jedné zrušené skalky.
Byly roky, kdy nebyl čas na její údržbu,
zarostla travou, plevelem ...
no nebyl to moc pěkný pohled.


Nejsou na ni žádné vzácné rostliny,
takové běžné, která má většina lidí doma na zahrádce.
Snažím se ji udržovat podle možností,
trochu rostliny krotím, pravidelně odpleveluji,
bojuji s vytrvalou přesličkou,
v létě ji zbavuji slimáků ...


Za to se mi vždy na jaře odmění záplavou
nádherných barev, které mě vítají
při každém návratu domů.







V létě na ni bude kvést levandule a vonět bylinky.

Nejkrásnější jsou letní podvečery,
 kdy si sednu na lavičku,
den odchází, nastává večerní poklid,
který naruší občasný přelet netopýra ...

Už se moc na tyto dny těším ...


Mějte krásné jarní dny !!!


Komentáře

  1. Jitko, je to veliká nádhera ...veliká ... tatínek by měl radost...
    Tak hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško,
    krásně rozkvetlo je u Vás na zahradě :-)
    Moc se mi líbí i na poslední fotce můstek s plůtkem :-)
    Tak už jen, aby bylo stále tepleji :-)
    I když dneska už to šlo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda; máš na skalce rozkvetlé to, co my :) a moc hezky. Užij si těch pár nádherných dnů květů. Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Jitka to je nádhera nieje tým zahonom konca...prekrasne mne väčšina floxov vymrzla min rok som zakladala zahradku..cau erika

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná záhradka, radosť posedieť.
    Pekný deň a víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, to je nádhera! Úžasné fotky! Zrovna včera jsem si říkala, že tyhle koberečky nemám a je to škoda. Tak kdyby si je zase někdy krotila a zbylo ti něco, hlásím se :o)
    Moc tě zdravím a přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. To je taková krásná skalka. Úžasné, radost pohledět! Krásné dny přeje Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, překrásné, dech beroucí!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci