Levandulová abeceda jako rozloučení s létem


Krásné babí léto má koncem tohoto týdne končit a začne nevlídný a chladný podzim. Levanduli na záhonu mám opět v plném květu jako kdyby byl teprve červen. Je mi jí líto ostříhat a tak bude zahrádku  zdobit až do příchodu mrazíků.

Výšivka s levandulovou abecedou je jeden z mnoha mých restů uložených v šuplíku a nyní už konečně zdobí můj šicí koutek.


                                              
 


Užijte si jedny z posledních krásných letních dnů co možná nejlépe !!!

Komentáře

  1. Moc pekný obrázek. Levandule je prostě levandule.:)
    Já mám podzim moc ráda, ty barvy a déšť ... a hlavně mám čas na svoje tvořivé věci, protože přes léto jsem pořád venku. Taky mám spoustu restů doma v šuplíku a těším se na jejich realizaci.
    Přeji krásný den.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, moc hezká vzpomínka na léto. V zimě se jen jukneš a hned se ti vybaví to krásné voňavé léto. Taky jsem se teď zamilovala do křížků. Docela to přibývá a je teď tolik možností co se dá vyšít.
    Ať sluníčko svítí do okna tvé pracovničky co nejdéle. Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, je to nádhera...levandulová. Přeji sluníčkem prozářené dny a hodně času na tvoření takové krásy :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná výšivka, naše oblíbená levandule.
    Přeji ti krásné babí léto.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně vyšité! Hezký večer přeju :).
    M

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jitko,moc milá abeceda krásy,levandule je spolehlivá ,vždy hezká a vonící!Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná výšivka a strašně se mi líbí ty dokonalé paličky z levandule. Já si je dělám taky, ale nikdy se mi tak krásné nepovedou, přeji hezký zbytek večera, Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Jitko! Tou levandulí jsi mě získala. Máš moc krásný rámeček a při pohledu tě jistě vždy pohladí po duši. děkuji ti za předlohu. Určitě z ní část použiju. Příjemné tvoření! René

    OdpovědětVymazat
  9. Jitu, jedním slovem - nádhera!
    Děkuji za předlohu a přeji pohodové dny.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím tě ještě jednou. Prolezla jsem, milá Jitko, tvuj blog a nadchla jsem se pro tvé levandulové pytlíčky a polštářek "Provance". To je bomba!!! Prostě moje krevní skupina. Za prvé levandule, za druhé modrá kostička, za třetí písmo. Máš moc hezké stránky s krásnými nápady. Zdravím krajanku! rené

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jituš,
    náádherný obrázek jsi vyšila. Super moc se ti povedl.Vůbec se nedivim že ji nedokážeš ostříhat:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Jitu, celý příspěvek je opět moc krásný!
    Vyšívání je špičkové, dokonalé, nádherně nafocené...vždy ho s mojí Pavčou obdivujeme :o)
    Levandulka mi také ještě kvete a dělá radost...
    Přeji barevné, pohodové dny plné sluníčka, moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné rozloučení s létem!!!!
    Levandulová abeceda vypadá moc hezky
    a předlohu na tohle krásné vyšívání
    jsem si ráda uložila.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná výšivka a krásné fotečky. Mě také kvete opět levandule,ale jen třemi květy. A ty také nebudu stříhat. Přece bych ji neokradla o poslední její krásu.
    Přeji příjemný den ,Eva.

    OdpovědětVymazat
  15. Díky všem za krásné komentáře, moc mě potěšily. Škoda že levandulové období končí, ale o to bude větší těšení se na příští rok na vůni a krásu levandule.
    Ivetko děkuji za pochvalu paliček, ty byly moje první a jsou loňské a i když jsou vybledlé, mám je stále ráda a slouží jako dekorace.
    A taky zdravím krajanku René a děkuji za pochvalu.
    Přeji krásné zbývající slunečné dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný obrázek ... moc se mi líbí tyto barvičky ... a levanduli mám moc ráda ... Denisa

    p.s ... máš u mě na blogu maličkost

    OdpovědětVymazat
  17. JITUŠKO, MOC KRÁSNÁ VÝŠIVKA A MOC HEZKÝ OBRÁZEK.
    POVEDENÉ VELICE.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PODZIM.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná výšivka, levandule mi voní i přes monitor :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci