S francouzským šarmem (podruhé)


Přesně před rokem jsem vám tady ukazovala můj úlovek z Antiku Spomyšl

Jednalo se o starý stolek z francouzské kavárny, který toho hodně pamatoval.

Letos jsem si k němu koupila židli a ta určila barvu,
do které se stoleček proměnil
(tedy díky manželovi, který vše obrousil a natřel).


Výsledná podoba je červená barva,
chtěla jsem něco výrazného.

Patina na desce stolečku se mi líbila, ale musela jsem uznat,
že kdyby se natřely jenom nohy,
tak by to byl stále kus vhodný do sběrného dvora.

Barvu jsem si musela dát namíchat podle vzorníku,
protože odstín židle se k žádné hotové barvě nepřiblížil.


Zahradní romantika může začít ...




... často jsem ho použila i k práci,
třeba ke krájení jablek na štrúdl.

Přeci jenom sednou si horký letní den pod korunu třešně
a v mírném chladivém vánku loupat jablka
je lepší než doma v kuchyni.


Toto focení a dekorování jsem si moc užila.
Neděle prvního září a začátek horkého dne
trávený v klidu a pohodě pod korunou třešně ...


Upekla jsem bublaninu z lesního ovoce, 
vytáhla pár starožitných pokladů,
romantický ubrousek,
uvařila kávu ....

Kéž by taková pohoda byla každý den.




Malá dýňová dekorace, podzim se blíží ...


Nedělní ráno sedmého září, poslední horký letní den,
ranní kávu s lázeňskou oplatkou z dovolené
jsem si vychutnala o to víc ...






Kouzelné večery skončily, léto bylo horké až moc,
krásný teplých večerů bylo nepočítaně ...


Zítra je podzimní rovnodennost, léto končí.

Víkend bude sluneční a teplý, užívejte ...

Komentáře

  1. Lezarts
    Proměnu a atmosféru jsi vytvořila stejně krásnou, jako jsou tvoje výrobky!
    Podobnou červenou barvu, jsem také před 20 lety zvolila k renovaci staré lavičky po prarodičích a zahradě velice sluší, i když počasí na ni za tu dobu vykouzlilo patinu:-).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci