Londýn - splněný sen


Je to splněný sen naší dcery Andrey, na který díky covidu čekala tři roky.

Výlet do Londýna se jí a jejím spolužákům splnil koncem května.
Poprvé jela sama na dlouhou cestu, obavy z mé strany trochu byly.

Bydleli v rodinách, líbilo se jí tam, jídlo chutnalo.
Po celou dobu pobytu měli krásné počasí bez deště.
V Londýně byli 4 dny, nachodili spoustu kilometrů
a zážitků bylo ještě více.


Já jsem nikdy v Anglii nebyla a první co se mi vybaví
jsou červené patrové autobusy a telefonní budky.


Tower Bridge symbol Londýna zná asi každý.



Procházka uvnitř mostu a jako bonus skleněná podlaha, asi bych to nedala ...


Cesta pokračuje dál ...





... a pomalu se blíží k Buckinghamskému paláci.



Plánovaná fotka u jeho brány bohužel nevyšla, davy lidí jsou všude ...


Další skvosty Londýna







Takhle nějak si představuji anglický venkov.
 Toto je sídlo ze 17. století
Audley End House and Gardens, které si prohlédli i uvnitř.





Cesta k nultému poledníku


Před odjezdem se mohli kochat výhledem na Londýn z London Eye.





Věděla jsem jak moc se těší a tak jsem ji ušila kapsičku s výšivkou motivů Londýna.


Měla ode mě úkol vyfotit ji s pozadím Londýna a také u telefonní budky. 
Úkol byl splněn.



Patrový autobus z Lega jako vzpomínka na Londýn.



Brýle Meme Sunglasses


Já jsem od ní chtěla jediný suvenýr a to klíčenku s telefonní budkou.

Je nádherná, hezčí než jsem čekala.


Takový byl Londýn očima mé dcery, ráda by se tam ještě někdy vrátila ...



Přeji vám krásné slunečné dny a zítra začíná LÉTO !


Komentáře

  1. To je fajn, že to dceři a jejím spolužákům nakonec vyšlo.Londýnské fotky jsou hezké a tebou ušitá taštička taky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těšení bylo veliké, jsem ráda, že to všechno dopadlo na výbornou.

      Vymazat
  2. Jituško, Andrejce ten zážitek moc přeji a tobě bych ho přála taky. Londýn je město , které se dostane pod kůži. Moc ráda jsem se podívala na známá, milovaná místa jejíma očima.
    Přeji vám všem krásné léto a hodně hezkých zážitků!
    Helena

    PS: vybavila si jí skvěle - kapsička je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapsičku dostala k vánocům, aby ji těšení rychleji ubíhalo. Nevím jestli se tam někdy podívám, ale jí jsem to moc přála.

      Vymazat
  3. Lezarts
    Hezká reportáž!
    Třeba se tam příště podíváte spolu😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona se tam ještě určitě podívá, moc se jí tam líbilo.

      Vymazat
  4. Krásný zážitek i fotky. Něco takového absolvovala vloni moje vnučka a jako dárek jsem od ní dostala přesně stejnou klíčenku jako vy, jen jsem o ní neměla ani tušení. Taštičky se Vám moc povedly, skvělý nápad, skvělá práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je náhoda, že stejná. Taštička je jenom jedna, na každé straně jiná výšivka. Chtěla jsem ji vybavit na cestu stylově :)

      Vymazat
  5. Tak to jsem moc ráda, že to dceři nakonec vyšlo, dlouhé čekání se vyplatilo :) Sama jsem na takovém poznávacím zájezdu byla se školou a vzpomínám na to doteď :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to pro ní první velký cestovní zážitek, moc jsem jí to přála.

      Vymazat
  6. Do Londýna bych se chtěla taky jednou podívat. Celkově tu Evropu nemám moc procestovanou a v nejbližších dnech ani měsících se to nezmění, protože teď řeším založení OSVČ a všechno kolem podnikání. To je zase můj splněný sen, kterému věnuju maximum svého času, takže všechno ostatní teď musí počkat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci