Čas růží

 


Začíná jedno z nejkrásnějších období v roce,
 kvetou růže ...


Letos jsou bohaté na květ a plné zeleně, díky chladnému počasí.


V létě tvoření moc nestíhám, spousta práce na zahradě, 
sem tam výlet, jiné povinnosti ...


Stihla jsem malou výšivku růžičky
která zdobí dřevěný štítek.



Hodí se třeba jako romantická dekorace na kytici růží
nebo může zdobit starou sklenici.



Růží mám doma pár keřů, ale pokud chcete zažít
romantiku růží hodně moc a nemáte to daleko,
 zajeďte si na zámek Častolovice do zámeckého rozária.

Právě nyní tam kvete přes 220 keřů staromódních i moderních růží.
Vůně jejich květů je přímo omamná.

Ještě jsem tam nebyla, ale brzy se chystám ...



Hezké dny provoněné začínajícím létem

Komentáře

  1. Jituško, obdivuji stále dokonalost tvé práce. Neskutečná titěrnost.
    Do Častolovic se mi málokdy podaří zajet v ten pravý čas, ty to určitě uděláš.
    Měj příjemný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, aspoň něco malého jsem tvořila. Častolovice byly, brzy bude příspěvek. Bylo tam krásně.

      Vymazat
  2. Lezarts

    …rád mám, rád čas růží…

    OdpovědětVymazat
  3. Růže je prostě dokonalá. Stejně dokonalá je ta Tvoje vyšitá.
    Měj se hezky a měj pěkný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, růže obdivuji, v Častolovicích byly dokonalé.

      Vymazat
  4. Jitko, výšivka je jako vždy krásná a fotkami růži jsi mi připomněla, že musím jít ty naše na chalupě postříkat přípravkem proti mšicím, aby nám je úplně nezničily.
    Hezké letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás naštěstí bez mšic, ale máme jiné potvůrky, třeba slimáky.

      Vymazat
  5. Cedulka je úžasná, aj ružičky :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci