Květnové setkání


V tomto týdnu jsme měly blogerské setkání.
Za ty roky mi dá čím dál víc práce vymyslet něco originálního co holky potěší.


Ještě týden před akcí jsem neměla nic a tak jsem si  řekla,
že něco koupím a navštívila jsem obchod Nanu Nana.

Tam už mají léto a do oka mi padla porcelánová lodička,
taková jakou děti skládají z papíru.


Lodičky jsem koupila a k nim vymyslela podšálek
s letním motivem lodičky podobné té papírové.


Ještě poladit barvy látky s výšivkou a dárky byly na světě.




Dárky od holek byly všechny v jarním duchu, plné květů a vůně.

Děkuji moc






Přeji vám krásný prodloužený víkend !

Já jako milovnice starých časů se těším na korunovaci krále Karla III.





 

Komentáře

  1. Jitko, lodičky jsou krásné - jak ty koupené, tak ty vyšité, je to moc hezká kombinace. Určitě udělaly radost.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, dárek od tebe mi udělal velikou radost. Sice u nás doma stále vládne jaro, ale těším se, až ho zařadím mezi letní dekorace.
    Jako vždycky to bylo příjemné posezení!
    Přeji příjemné volné dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko jsem ráda, že jsem mohla udělat radost, děkuji a přeji hezké dny !

      Vymazat
  3. Lezarts

    Velice nápaditý dárek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dalo mi to trochu přemýšlení, ale podařilo se.

      Vymazat
  4. Dárek se Ti tedy opravdu povedl. Líbí se mi to moc! A že se to líbilo i obdarovaným o tom nepochybuji,
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Porcelánové lodičky jsou moc hezké a ty vyšívané je parádně doplnily. Krásná práce.
    Přeji krásné jarní dny.
    Praevka

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, ty vždycky, i po letech, nás všechny dokážeš ohromit svými precizně,do posledního detailu, vyladěné dárky!❤️Důkazem toho je, že tu lodičku já osobně mám 2x.😉A i fotky máš dokonalé!Krásné jaro!😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko děkuji moc za pochvalu, věřím, že obě lodičky užiješ. Hezké jaro !

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci