Ahoj léto, ahoj prázdniny ...


Prázdniny i léto jsou u konce a pokaždé mi přijde, 
že prázdninové měsíce utekly a nic pořádného jsme nestihli.

Sice prázdniny už dávno nemám, ale dovolenkové dny se taky počítají !

Udělala jsem si  kaleidoskop našich výletů, dovolených, zážitků ...

Začátkem července jsme si vyjeli na kole 
a navštívili v malé obci Vysoké Chvojno stádo bizonů amerických.
Jsou v soukromém vlastnictví, ale podívat se na ně přes ohradu může každý.
Budí velký respekt, v přírodě bych je potkat nechtěla.


Častolovice v květu levandule, růží a plaménků nemohou na výletním seznamu chybět.


 Pernštejn a nově otevřená Vrchnostenská zahrada
byl letošní první větší výlet, byl horký letní den, ale výlet stál za to.


Park Mirakulum v Milovicích. 
Kdo má děti a vhodnou dojezdovou vzdálenost, tak určitě zná.
Tentokrát jela dcera s kamarádkou, tak si to užila dosyta.


V ZOO Dvůr Králové jsme už léta nebyli.
Výlet potěšil a nejvíce se mi líbili v Safari hroši volně odpočívající v rybníku.



Cestou zpět domů malá zastávka na Kuksu, který pokaždé potěší duši i oči.


Poslední červencový večer patřil hradozámecké noci na zámku Slatiňany.


Začátkem srpna jsme vyjeli na dovolenou na sever Moravy.
Hradec nad Moravicí, Raduň, mlýn v Cholticích, ZOO Ostrava a Dolní Vítkovice.


ZOO v Ostravě jsme navštívili poprvé a zanechala v nás krásnou vzpomínku.
Prošli jsme ji úplně celou a bylo to na celý den.


Byly i kulturní zážitky.

Od loňska odložený koncert Janka Ledeckého
 v zámeckém parku v Kostelci nad Orlicí byl úžasný.


Dvě hodiny utekly až moc rychle. 
Nebe sice prosvětlovaly blesky i pár kapek spadlo,
ale dobrý, vydrželo to a užili jsme si to.
Vydatný déšť na nás počkal až cestou domů.


Hned druhý večer se nesl v jiném duchu.
Skupina Queenie předvedla úžasný rockový koncert.
Největší hity skupiny Queen mi zněly v hlavě ještě pár dnů potom.
Užila jsem si to moc a trochu závidím těm, kteří jdou na jejich show do O2 arény.


Prodloužený víkend v druhé polovině srpna jsme trávili na západě Čech v Radošově - Kyselce.

Koukli jsme na podvečerní Karlovy Vary, které ten den zahajovaly 55. ročník filmového festivalu.
Navštívili jsme zámek Manětín, městečko Rabštejn nad Střelou, zámek Valeč.
A hlavně jsem si ve svém cestovním plánovacím deníčku odškrtla Kostel Luková neboli kostel duchů,
výletní přání se mi splnilo.


A nastala doba zkracování dnů i vlasů ...
Léta pěstované krásné vlnité vlasy mé dcery jsou už minulostí.
Bylo to její velké přání se nechat ostříhat, změna je to veliká,
ale když jsme odcházeli od kadeřnice a řekla mi, že je to ještě lepší než čekala,
byla jsem ráda, že je spokojená ... (i když má dušička to těžce nesla ☺).


Ještě si tady odložím foto značky, se kterou musí mít dovolená ještě větší "pecky".


Na poslední fotce nejsme na přehlídce veteránů.
Jsme v kempu v Radošově a moje duše zaplesala, když jsme mohli kempovat
vedle takového krasavce, který sem přijel až z Brna dlouhých 400 km.

Rána byla krásná, snídat a kochat se pohledem na krásné autíčko ...


A to je vše, myslím, že jsme toho stihli docela dost.

O některých navštívených místech jsem již psala, další čekají v pořadí ...

Přeji vám hezké dny začínajícího babího léta !!!


Komentáře

  1. Tedy Jitko, vy jste toho zvládli navštívit. A to autíčko je fakt krásné.
    Hezké září

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Jitu, stihli jste toho v létě opravdu hodně!Vlasy naprosto chápu, dcera také v tomto věku šla z dlouhých vlasů na mikádo a obrečela jsme to jen já ;-)Ale jsou to jen vlasy, dorostly. A teď vzhůru do babího léta a našich setkávání :-) Měj krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko u nás asi už dlouhé vlasy nebudou, takto jí to vyhovuje a je s tím hlavně míň práce. V září doufám na viděnou !

      Vymazat
  3. Měla jsi opravdu zážitkové léto. To je nějakých akcí !
    Tak ať i babí léto přinese ještě další zajímavosti.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto to vypadá docela náročně, ale nejnáročnější byl víkend se dvěma koncerty - od pátku do neděle každý den na koupališti a večer koncerty, to jsem toho v neděli měla až až. Hezké září !

      Vymazat
  4. To jste měli opravdu pestré léto. A co se vlasů týká, postkovidový účes je dnes spíš mikádo. ::: Kdovíkdy nám zase kadeřnice zakážou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad už nezakážou, já jsem se musela na jaře ostříhat sama, to už bych nechtěla zažít.

      Vymazat
  5. Jitko, zvládli jste toho opravdu hodně. Prázdniny jste měli krásně nabité zážitky, je vidět, že se nenudíte.
    Přeji fajn podzim. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nenudíme, ještě dům, pes, zahrada a úroda z ní k tomu ...

      Vymazat
  6. Pro mě byl letošní konec prázdnin takový hodně hektický. Jsem učitel na Základní umělecké škole, ale tentokrát mě povolali o týden dřív, než byla domluva. Řešili jsme to, jak vybrat sitar, protože se ředitel rozhodl udělat nový soubor více alternativní a středověké hudby. No, byl jsem docela překvapený. Ale ještě překvapenější jsem byl, že o to byl fakt mezi dětmi zájem. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci