Červený zámek Hradec nad Moravicí

 


Pohádkový zámek Hradec nad Moravicí

upoutá svoji barvou a  spoustou věží a vežiček.


Když se řekne zámek Hradec nad Moravicí
 snad každý si představí červenou cihlovou stavbu. 

Pro mě bylo překvapením,
že součástí komplexu je Bílý zámek,
 které byl postaven dříve než Červený zámek.

Tato cihlová stavba ve stylu středověkého hradu
 sloužila jako konírna a hospodářské zázemí.


Hodinová věž je opravdu jako z pohádky,
stačí aby branou přijel princ na bílém koni ...









Bílý zámek ...


Bílá věž a za ní je rozsáhlý zámecký park.



Moc se mi líbil tento dům v prostoru před vstupem do zámku.
Sídlí v něm správa státního zámku Hradec nad Moravicí.





Konce srpna je tady, přeji hladký vstup do nového školního roku !

Komentáře

  1. Jituško, děkuji za nádherné fotky. Byla jsem tu jako maličká a pak vlastně nedávno, před dvěma roky. A byla jsem okouzlená, byl zářivý podzimní den, v tom slunci a listí a navíc bez lidí byl zámek naprosto kouzelný!
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zámek je moc hezký na fotkách to nevypadá, lidí davy a ještě k tomu byl svatební den !
      Měj hezké září !

      Vymazat
  2. Tak toto je kouzelné místo. Nikdy jsem tam nebyla a jen žasnu. Pohádka.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje to bylo také poprvé, chtěl jsem ho jednou navštívit ...

      Vymazat
  3. To je zámek jak pro Šípkovou Růženku. A taky mám Hradec n.M. zafixovaný jako červený...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci