Léto vítej !

 


Konečně !!!

Máme tady léto, sice kalendářní, ale je tady a následující dny slibují hezké a teplejší počasí.


Léto u nás doma je převážně bílé.

Obešla jsem zahradu a nafotila vše co kvete bíle
a není toho zrovna málo.


Kopretiny, kalina, srdečník, jahody, trávnička, kokořík ...







Okrasné keře hned za plotem, jsou tady od mých dětských let ...



Tato hortenzie je nová, bydlí u nás zatím týden.
Květy se vybarví, mají být žíhané růžovo bílé.





Léto vítej a vydrž u nás co nejdéle 

Komentáře

  1. Jituško, nemám slov. Miluji bílé květy... Ta tvá kalina, ach, darovaný kokořík mi taky kvete a nově mám i bílou srdcovku, která mi dělá radost.
    Krásný příspěvek!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalina je už letitá, trochu prosychá, ale kvete stále.
      Měj hezké letní dny !!

      Vymazat
  2. Moc hezké letní fotky. Větvičky hlohu s bílými květy jsem měla před pár dny ve váze - máme je před domem, tak je to už taková moje pozdně jarní tradice :)-
    .
    Hezký den, Jitko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hloh nám kvete za plotem na cestě do lesa, mám ráda jeho vůni.
      Krásné dny !!

      Vymazat
  3. Krásně fotky a krásné květiny. Rozkvetlý hloh je úžasný. Chodím se na něj dívat na okraj lesíku kousek od nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás kvete hlohů hodně, na cestě do lesa i u lesa.

      Vymazat
  4. Moc krásné bílé květy. Snad už bude léto, teplo, a s ním všechny ty krásné barvy. Ale horko 30 stupňů už také zrovna nemusím :D
    Líbí se mi kalina, závidím. Když jsem ještě bydlela u našich, trhala jsem si ji do vázy. Tady nám žádná neroste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalinu už máme co pamatuji, je to keř našich babiček ...

      Vymazat
  5. Nádhera :o) Bílá krása ♥ přeji krásný den.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už bude na zahradě barevně, nakvétají pivoňky ...

      Vymazat
  6. léto budiž pochváleno - tak nějak to řekl klasik? :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsme se dočkali, letos je krásně šťavnatě zelené ...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci