Dýně a usušený věnec z hortenzie


K podzimu tradičně patří

DÝNĚ

proto také byly jako dáreček pro holky
na naše pravidelné blogerské setkání.



A ta opravdová doma vypěstovaná dýně
skončila na pekáči spolu s kuřecím masem,
cibulí, česnekem, ořechy a listy šalvěje.


Recept není můj, je z Apetitu,
u nás doma tato dobrota k podzimu tak nějak patří.


A tady je usušený věnec z hortenzie po třech týdnech,
kdy jsem tady ukazovala právě dodělaný z živých květů.

Některé z vás zajímalo, jak bude vypadat.


Barva je skoro stejná.
Sušila jsem ho ve vodorovné poloze
a nyní už visí v chodbě.


Časem vybledne ...

Minulý věnec jsem měla dva roky
a květy měly světle béžovou barvu,
prostě sluníčko barvu "sjednotilo".



Přeji vám krásný poslední a hlavně prodloužený říjnový víkend !!!


Komentáře

  1. Tekvicové mini vankúšiky sú nádherné, určite potešia priateľky.
    A hortenziový veniec je proste nááádhernýýý, milujem hortenzie a ten Tvoj je neskutočný, kvety vyzerajú ako živé!!!Krása.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Polštářek mi tady dělá parádu a dotváří podzimní dekorování u nás doma. Jituško, ještě jednou děkuji a nejen za něj!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase dělají parádu háčkované dýně od tebe ♥

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci