Podšálky s vůní levandule


Čas voňavé levandule

konečně nastal  

a já si užívám u nás doma na zahradě
fialkovou barvu květů i jejich omamnou vůni.

Přijde mi, že letos kvete opravdu bohatě,
i keříky jsou objemnější.

Možná ji pomohlo suché květnové počasí,
které ji připomnělo její domovinu.


Na začátku jejího kvetení jsem si natrhala kytičku,
která zavěšená na poličce symbolizuje
toto krásné období po celou zimu.


S levandulí mám spojenou romantiku a nostalgii
a tak jsem i v tomto duchu
ušila podšálky s motivy levandule.


Obrázky jsou našité na hrubší lněné látce.
Mám ráda spojení lnu a levandule,
přijde mi, že se k sobě hodí
a jako celek oku lahodí.



Jeden krásný teplý podvečer jsem si užila levandulové focení ...


... barva květů je totožná s levandulí na podšálku,
je to můj nejtmavší keřík.





Přeji vám krásný víkend provoněný vůní levandule  
 ♥

Komentáře

  1. Jitu to je levandulové opojení!A ty tvé podšálky:-)Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krásný levandulový čas.
      Měj hezké dny !!!

      Vymazat
  2. Nádherné levanduľové tvorenie, je krásna, aj tá živá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné podšálky. Moc romantické. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romantické věci ráda tvořím, díky a krásné dny !!!

      Vymazat
  4. Levandulový čas je nádherný, voňavý. Podšálky se ti moc povedly a máš pravdu, len levanduli lichotí. A naopak:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to můj nejoblíbenější čas, krásně provoněný levandulí.

      Vymazat
  5. Jitko, levandule je nádherná a nám se také krásně rozrostla. Lněné podšálky s levandulí se Ti moc povedly a jsou jako vždy skvěle zpracované.
    Měj krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo díky, letos roste jako o závod.
      Přeji krásné dny !!!

      Vymazat
  6. Krásné levandulové tvoření! Krásnou neděli! Romana

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, ja milujem levanduľu. Práve dnes sme mali u nás levanduľové trhy. Celá pešia zóna bola prevoňaná :D
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být nádherné a hlavně voňavé trhy.
      Krásné dny !!!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci