Okamžiky třetí adventní neděle


Předvánoční čas rychle ubíhá, na adventním svícnu zbývá rozsvítit poslední čtvrtou svíčku a tak alespoň nabízím malé ohlédnutí za třetí adventní nedělí. Starou srdíčkovou formičku mám nejraději, chtěla jsem udělat pěknou fotku se jmelím, ale darované jmelí dlouho nevydrželo. Ale zase jsem měla velké štěstí při procházce do lesa. Šla jsem na trochu smrkových a borových větviček do lesa a jeden ze sousedů zrovna z vysoké borovice sklízel ohromnou náruč jmelí a podaroval mě. Takový dárek v předvánočním čase udělá velkou radost. Měla jsem ho skoro plný košík.


                                       


Dozdobila jsem jím adventní věnec na dveřích.


Večer jsme  zapálili třetí adventní svíčku a v klidu večera jsem si vychutnala předvánoční atmosféru.





Komentáře

  1. Jitka, úžasná atmosféra sála z fotiek:)) Imelo milujem, okukujem ho už každoročne od jesene:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Takovou kytici jmelí, je úplnej poklad. Přeji i nadále, krásnou adventní pohodu!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný věneček a ted když vidím tvé nádherné aranžmá tak jsem úplně zapoměla na jmelí:-)Hezké fotečky!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké ohlédnutí, Jituško!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, je u vas krasne. A diky tvemu prispevku vim, co nam doma jeste chybi - jmeli. Mej krasne adventni dny plne vune jehlici a zare svicek, Katerina

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci