Cedulka pro majoránku



Nejdříve bych chtěla poděkovat všem za krásné komentáře u minulého příspěvku "Cedulky na bylinkové zásoby". Moc mě potěšily a jsem ráda, že se hodí i mnohým z vás. Také jsem v příspěvku psala, že bohužel v nalezených předlohách není nadpis Majoránka a že na lahvičku použiji obecné Herbs.


Ale nakonec cedulku s majoránkou mám a to díky moc hodné a pro mě neznámé Martince, která mi ji udělala a poslala. Ještě jednou za ni moc děkuji !!!









Přeji vám všem krásné letní dny, které nás čekají a užijte si je co nejvíce !!!

Komentáře

  1. Jituško, krásné cedulky, určitě tvůj nápad použiji. Na návštěvě jsem u tebe poprvé a moc hezké to tady máš.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  2. Jitka, tie ceduľky sú prekrásne a ja sa na ne neviem vynadívať. Samotné fľaštičky robia dobrý dojem.
    Krásne leto, J.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci