Strašidelný Halloween

 


HALLOWEEN

den, kdy se objevuje most mezi světem živých a mrtvých
a duše tak mohou přiházet zpět za námi.

Je to den strašidelný, plný dýní, kostlivců, strašidel, pavouků a netopýrů.

Bojíte se rádi ?

Já občas ano, mám ráda mrazení v zádech a tajemno.



A nechybí ani trochu tvoření v tomto duchu.
Ušila jsem kapsičku halloweenském stylu  s havrany a lebkou.


Tento svátek je spojen s dlabáním dýní


a různými strašidelnými dekoracemi.


Dcera má tento svátek ráda od mala.
Několik let peču sladkosti v tomto stylu.

Třeba dort s pavučinou a pavouky


strašidelné muffiny 


a letos došlo na hřbitov.


Je to černý krtkův dort na plechu
 a je dozdobený hrobečky, krvavými skvrnami,
lopatou a strašidýlky.




nejsou sice přímo v duchu tohoto svátku, ale k podzimu patří


stejně jako podzimní podšálky s motivy dýní.


Maškarní prodloužená se u nás nesla také ve strašidelném duchu.



HALLOWEEN

je hlavně svátek pro děti a pro ty, kteří si umí stále hrát.

Kostlivec s námi pár dnů bydlí, dcera ho moc chtěla -:)



Mějte tajemně strašidelný večer !!!


Komentáře

  1. No, Jitu! Tedy u vás byl halloween ve velkém stylu! Výzdoba, dezerty a tvé nedostižné šití a vyšívání! Opravdu paráda.
    Přeji hezké listopadové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko v tak velkém stylu zase ne. Zrovna včera jsem viděla jeden dům ozdobený stylem americkým, tak koukali kostřičky, pavouci a dýně úplně ze všech koutů.

      Vymazat
  2. Krásné holloweenské tvoření i pečení. U nás tento svátek jde tak nějak kolem. Ale dýničky všeho druhu mám ráda. To zase jó.
    Klidný už listopadový den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dcera má tento svátek ráda, jinak bych to mlčky přešla bez výzdoby i sladkostí.

      Vymazat
  3. Lezarts
    Umíte se hezky bát👻

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, já Halloween nemusím, ale tvoje kapsička a strašidelné sladkosti jsou moc pěkné.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kapsičku jsem se chystala dlouho, sladkosti peču posledních pár let, pokaždé něco jiného, chce to fantazii.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci