Častolovice v záplavě květů ...

 


Po dvou letech opět na návštěvě v Častolovicích 
v květu levandule, růží a plaménku.


Letos byl zážitek dokonalý, zeleň je díky dešťům šťavnatá 
a barvy zeleně jsou přesně takové jako na fotkách.


Vypadá to, že návštěvníci moc nechodí, ale opak je pravdou.

Fotky nádvoří jsem nafotila krátce po jeho otevření a do půl hodiny bylo plné.
Okamžiky, kdy tam ze začátku nikdo nebyl, byly vzácné.




Romantika, dokonalost, pastva pro oči, klid v duši ...

to tady naleznete v každé části nádvoří a v rozlehlé zámecké zahradě.








Naši oblíbenci, dybovského jeleni, klidně odpočívali v nekonečné zeleni výběhu ...



V růžové zahradě pokaždé obdivuji záplavy květů plaménků
a nekonečné množství druhů romantických růží ...










Pokud budete mít při svých toulkách cestu kolem,
zastavte se, je tady jako v pohádce ...



Přeji vám krásné červencové dny 




Komentáře

  1. V Častolovicích jsem nikdy nebyla a jak vidím líbilo by se mi procházet se tam.
    Moc díky za krásné fotky!
    Hezký letní den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Častolovice skoro "za humny", je tam kouzelně a moc ráda tam jezdím.
      Hezké léto !

      Vymazat
  2. Jitko, jedním slovem - krása.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jako když člověk vstoupí do jiného světa ...

      Vymazat
  3. Tak tomhle čase jsem v Častolovicích dlouho nebyla - jedním slovem - nádhera!
    Jituško, přeji krásné letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My vloni také ne, ale letos to stálo za to !
      Měj krásné letní dny !

      Vymazat
  4. To opravdu stojí za návštěvu!Už je to několik let co jsem tam nebyla.
    Krásná “ fotoprocházka” díky☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí za návštěvu, letos je park nádherně svěží a ty barvy zeleně ...

      Vymazat
  5. Čas růží v Častolovicích , to zažít ještě někdy ...ach ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc hezký zážitek se tam procházet a kochat krásou ...

      Vymazat
  6. Krásné fotografie 😍 Častolovice mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci