Termály Losiny


Středeční odpočinkový den v Termálech ve Velkých Losinách.

Byly otevřeny v roce 2015,
my sem jezdíme od roku 2017 dvakrát až třikrát do roka.


Hlavně letos to přišlo vhod, protože na koupání na koupališti to letos vůbec nevypadá.
Stále prší, noci studené, voda se neohřeje, byli jsme pouze jednou na písáku.

A prázdniny bez koupání a vodních radovánek by nebyly opravdové.


Nebe bylo chvílemi ocelově modré, ale ani nekáplo.

Užili jsme si to dosyta, voda teplá více než 30 stupňů,
je to pro nás takový mile prolenošený den.








Přeji vám hezké prázdninově dovolenkové dny
a taky trochu více sluníčka a tepla.

Komentáře

  1. Bydlím kousek od lázní a ještě jsem tam nebyla. Letos to počasí je opravdu vrtkavé, asi si tam zajedeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to máme mnohem dál, mít to tak blízko jsem tam častěji.

      Vymazat
  2. Jitu, tohle vypadá jako naprosto úžasný den.
    Docela s chutí bych si něco takového dopřála...
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvakrát to roka je tento den pro mě svátkem, dokonale prolenošený.
      Hezké dny !!

      Vymazat
  3. Já už v termálech nebyla hrozně dávno. Tyhle vypadají moc pěkně a ani tam podle všeho nebylo moc lidí.
    Jinak se přiznám, že mně chladnější léto docela vyhovuje - zvzlášť když teď chodím do práce. Třicetistupňová vedra jsou v kanclu k nepřečkání a rozpálená Praha cestou do práce taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme je objevili před třemi lety, když jsem byla v lázní v Karlově Studánce a od té doby sem jezdíme. Bližší termály bohužel nemáme. Letos i mě chladnější počasí vyhovuje, veder jsem si v minulých letech užili dosyta.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci