Receptáře s patinou starých časů

¨

Inspirací k vytvoření receptářů byl zápisník 

"Moje recepty" 

od vydavatelství Fragment.

Chtěla jsem tento krásný starobylý receptář "obalit"
do kabátku, který by připomínal časy dávno minulé.


Látky jakoby ošuntělé doplňují výšivky s tématikou
vaření či kuchyně.


Stránky zápisníku jsou jako ze staré knihy ...




Miluji detaily, proto i malá cedulka na vnitřní straně obalu.


K focení jsem využila svoje "poklady",
které dotvářejí pocit kuchyně našich prababiček.





jsem se snažila barevně sladit s látkou.
Jeden je šedomodrý, druhý v odstínech fialové.

Oba receptáře najdete u mě v obchůdku na Fleru





Zapisujete si recepty vlastní rukou do zápisníku
nebo ukládáte vytištěné do desek ?

Já jsem ten druhý případ, ale na deskách šanonu s vytištěnými recepty
mám ušitý obal s výšivkou.





Mějte hezké první říjnové dny !!!

Komentáře

  1. Ten zápisník je překrásný. A ta výšivka.....to je nádhera! Jak dlouho takový kousek děláš?
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, výšivka trvá dlouho, nepočítám to, ale jsou to hodiny práce.
      Hezké podzimní dny !

      Vymazat
  2. veľmi pekná práca <3 oba sú krásne zľadené.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, jeden hezčí než druhý a ty doplňky - kouzelné bábovička a bednička, lžička...
    Ty vždy ladíš do poslední maličkosti.
    Přeji krásný den, pohodový víkend. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, focení si vždycky užiju.
      Měj se hezky !

      Vymazat
  4. Jitko, krásná ruční práce, jsi moc šikovná. Vše máš propracované do nejmenšího detailu. Nádhera.
    Přeji prima sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, byl to běh na dlouhou trať, ale dílo jsem dokončila.
      Hezký podzim !

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci