Jako u moře ...


... si v těchto až moc horkých dnech
připadáme i u nás doma (jen to moře chybí).

Slunce stále ohřívá již tak horký vzduch,
neprší, travnaté plochy se proměnily v suchou step.
Člověk tomu neunikne ani v noci, kdy teploty
neklesají pod 20 stupňů
 a v místností se teploměr šplhá ke 30 stupňům.


Můj šicí koutek už pár týdnů osiřel,
 prostě se nedá vyšívat ani šít.


Kapsička s výšivkou mořské tématiky
a obal na kapesníky je moje tvoření
z května a června, 
kdy nikdo netušil jaké horké léto nás čeká.

¨

Pohrála jsem si s detaily,
kotvičku najdete uvnitř kapsičky ...


i jako ozdobný prvek na zipu.





Dnešní horký den i ty předešlé trávíme u vody, nic jiného ani dělat nejde.

Přeji vám příjemné srpnové dny !!!


Komentáře

  1. Je to moc krásné!
    Klidný opět žhavý den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ♥
      Dnes ve čtvrtek byl opravdu žhavý den, už aby se ochladilo.
      Krásné dny !!!

      Vymazat
  2. Krásná práce, hezké léto, Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, nádhera jako vždy, vymazlená, dotažená do posledního detailu.
    A načasování perfektní, jako by si tušila...
    Přeji krásné dny a chladnější noci! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji ♥
      Mohlo by přijít ochlazení, dnes to bylo už hodně.
      Krásné srpnové dny !!!

      Vymazat
  4. Jitu,nádhera!Ty víš, že já jsem kotvičková,námořnická a už jsem od tebe podobnou taštičku dostala :-)Ja trávím dny v kanceláři, dnes už přišla na řadu klimatizace na 27 st.Krásnou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko vím, že jsi kotvičková.
      Já jsme byla minulý týden v práci, klimatizaci nemáme, tak to byla síla to tam vydržet.
      Krásné dny !!!

      Vymazat
  5. Krásně provedené!
    A mě teď napadá, že „mořské výšivky” jsem ještě nikdy nedělala. Přeji hezké dny. Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám mořské motivy moc ráda, kombinace červeno-modro-bílé mě baví.
      Krásné letní dny !!!

      Vymazat
  6. Jituš, skvostné! Krásná práce.
    K.

    OdpovědětVymazat
  7. precioso te sigo, te invito a que pases por mi blog y si te gusta te quedes.

    OdpovědětVymazat
  8. Jako bys už na začátku léta tušila, že tu počasí bude jak u moře ...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netušila jsem ani náhodou, že bude takové léto.
      Hezké dny !!!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci