Věnec z květů hortenzie

 
O víkendu nastal správný čas na vyrobení
 
věnce z květů hortenzie
 
 Pokaždé ho dělám v září  těsně před prvními podzimními mrazíky
nebo deštivým počasím.
 
Květy jsou vyzrálé, nádherně barevné
a po usušení si drží tvar. 

 
Minipolštářek s výšivkou květů hortenzie
mám hodně dlouho.
Zavěšuji ho na spodní stranu věnce
jako dekoraci.



 
Oproti loňsku, kdy květy horkým létem "nedozrály"
a spíše zaschly,
jsem letos sklidila na věnec
a ještě zbylo pár pěkných květů do vázy.
 
 
Zbývající květy zatím zdobí zahradu,
ale jenom do prvních mrazíků,
kdy ztratí svoji krásu.

 
 
Mějte pohodové, i když chladné a větrné podzimní dny !!!
 
 

Komentáře

  1. Nádherný venček! Môžeš ho ukázať aj po vyschnutí, som zvedavá, či zmení farby :-)
    Pekné jesenné dni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až uschne, nafotím ho, ale barvy si celkem drží, ten minulý časem vybledl, ale měla jsem ho dva roky.

      Vymazat
  2. Jitu, je krásný - nádherný. Takové barvy "umí" jen Hortenzie (a TY!!!) a letos, jak nebyla ta šílená vedra, zdá se mi vše daleko krásněji vybarvené....se tady kochám a Tvůj vyšívaný minipolštářek si dobře pamatuji!!!! Moc se mi lībí ta poslední fotka!!! Přeji krásný večer. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato hortenzie se vždycky takto hezky vybarví. Poslední fotka je focená na obyčejných starých cihlách, moc ráda fotím s věcmi, které už něco pamatují.

      Vymazat
  3. Moje hortenzie na jaře trochu omrzla a květů měla moc málo. Asi trošku závidím :-)) krásný věneček !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě také trochu omrzla, ale naštěstí ještě dost kvítků zbylo.

      Vymazat
  4. Milujem hortenzie a Tvoj venček je nádherný a výšivka samozrejme tiež!!!Som zvedavá, akú bude mať farbu po vyschnutí.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu,
    máš nádherné květy hortenzie a stejně tak věneček i vyšívaný polštářek se ti moc povedl!
    Já na zahradě mám jen hortenzie mrazuvzdorné, květy mají ,ale nejsou tak zdobné.
    Letos jsem od kamarádky dostala nádhernou barevnou kytici a tak mi zdobí dům.
    Podzimní věneček jsem letos ještě nestihla,...
    Krásné říjnové dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuto hortenzii mám už skoro 20 let, je to obyčejná hortenzie, ale vždy se na podzim takto krásně vybarví.
      Co jsem koupila nové se "vznešenými názvy a květy", tak ty by takovou krásu na věnečku neudělali, jsou spíš do světle zelené.

      Vymazat
  6. Jitu, taky mi jeden visí na dveřích, ale květy mám hodně bledé, ten tvůj jen září a polštáře je jak ta pověstná třešnička...
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U ostatních hortenzií má květy taky bledé, tato je má každý rok úžasné.
      Hezké dny !!!

      Vymazat
  7. Nádherný věnec. Moc se mi líbí barva.
    Zkoušela jsem udělat věnec z hortenzií, ale moc se mi nepovedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já květy hortenzie navazuji provázkem na kulatý věnec z proutí, chce to vázat na husto, protože seschnutím by korpus prosvítal. Na tomto věnci je tak 15 květů, možná více.

      Vymazat
  8. Ta hortenzie je úžasně vybarvená a věnec nemá chybu !!
    Hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Věnec je úžasný ještě nikdy jsem ho nedělala tak příští rok.Letos už nemám z čeho:))Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už skoro uschnul, barvičky zůstávají. Já už bych taky neměla z čeho dělat, už zbyly jenom malé květy.

      Vymazat
  10. Teda to je krása :-) . Ani není potřeba věnec ničím zdobit :-) Je krásný sám o sobě :-) . Já dělám na dveře také věnec z přírodních věcí. Kolem dveří mám květináče s květinami, tak je to pak pěkně sladěné. Máme bílé plastové dveře z Pramos, tak to chce nějaké oživení a květiny k tomu slouží dokonale :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci