Mucha dnes

Je název výstavy, která tuto neděli končí.
Dlouho jsem plánovala její návštěvu, až tento týden to konečně vyšlo.
Nemohla jsem si ji nechat ujít, secese je moje oblíbená.

Pokud máte rádi tvorbu Alfonse Muchy, máte tak poslední příležitost
zhlédnout výstavu jeho plakátů, panó, kalendárií a vzorníků,
které zapůjčilo Regionálního muzeum v Chrudimi.


Výstava se koná v Gočárově galerii v Automatických mlýnech v Pardubicích
Vzhledem k citlivosti a stáří vystavovaných originálů trvala pouhé dva měsíce,
o jeden týden je prodloužená.









Květiny, ornamenty, půvabné ženy, to vše tato výstava nabízí.
Byl to krásný zážitek ...



Mějte krásný začátek října !!!

Komentáře

  1. Lezarts
    Můj oblíbenec! Díky za upozornění.

    OdpovědětVymazat
  2. Ajaj, taky jsem chtěla jít - no snad to stihnu…
    Jituško, děkuji za upozorněními fotky a přeji hezký den.
    Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Muchu mám moc ráda. Jeho kalendář mi doma visel, ale už nevím, v kterém roce to bylo. Já jsem ho pak věnovala kamarádce, která si chtěla některé obrázky dát zarámovat.
    Do Pardubic nemám teď možnost zajet, ale určitě bych si výstavu užila.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, já už to bohužel asi nestihnu :(
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci