Když kvetou chrpy ...

 
... kopretiny, kohoutky a zvonky
 nastává pro mě letní čas.
 
Zahradní chrpy nám doma na zahradě kvetou,
ale těmi pravými lučními
nás na našem blogerském setkání obdarovala Ilonka.
 
Jsou nádherné v různých odstínech modré
a ve váze jsou už týden stále krásné.
 
 
Chrpu jsem měla v plánu vyšívání
a nyní byla příležitost ji vyšít
a minipolštářek vyfotit s živými květy.

 
¨
 
V sobotu jsem pekla mřížkový koláč
s rebarborou a prvními jahodami z naší zahrady.
 
Přijde mi, že tak brzy jsme jahody doma nesklízeli.
Včera už jich byla plná miska.
 

 
 
Mějte krásné dny plné vůně a barevnosti květů !!!

Komentáře

  1. Jitu,
    chrpa je krásná květinka...Mám jí ráda v přírodě s divokými červenými máky...ale to už jsme pomalu v létě...u nás kvete vše, co píšeš a je to taková nádhera, ale chrpy ještě ne...Tak mne Tvé fotky potěšily...Jak chrpou - rostlinkou, tak tvou výšivkou!
    Měj se moc hezky ve dnech plných květů
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško také mám ráda kombinaci vlčí mák - chrpa, připomíná mi to dětství.
      Měj hezké dny ♥

      Vymazat
  2. Krásná kvítka a moc hezká výšivka, Jitko. Na jahody už se taky moc těším, ale těch pár, co nám zatím dozrálo, posloužilo jako svačinka špačkům:-(.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás také hlavně kosi ochutnávají jahůdky, ale většinu sklízíme my :-)

      Vymazat
  3. Krásně ti chrpy kvetou :-). Mám je taky ráda. A mřižkový koláč s rebarborou a jahodami - hm, to zní zajímavě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koláč byl momentální nápad a inspirace z časopisu Gurmet.
      Hezké dny !!!

      Vymazat
  4. Jitu, taky se těmi chrpami pořád těším, ty si přidala nádherný polštářek.
    A ten koláč, ten taky vypadá dokonale, takový červnový v květnu, viď.
    Měj hezký den, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chrpy se také ještě těším. Jahody mám spojené s červnem, všechno je nějak urychlené.
      Krásné dny !!!

      Vymazat
  5. Krásná výšivka. Taky mám ráda chrpy, ale zatím jsem u nás na ně nenarazila. Ano, letos příroda posouvá vše rychleji vpřed.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás také nerostou, jen ty zahradní jsou už skoro odkvetlé.

      Vymazat
  6. Krásný polštářek i fotka. Moc se Vám to povedlo.
    hana

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu,
    já nikdy lučním květům jako jsou chrpy , kopretiny, zvonky,... nemohu odolat !
    Ty jsi je ještě povýšila se svojí nádhernou výšivkou !
    nevím, nevím jestli mi nebude na našich klikách chybět ;-)
    A ten mřížkový koláč je výstavní, že jsi nic neřekla, zajela bych na kávu ;-)
    Měj krásné jarně - letní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luční kvítí mám moc ráda, stále plánuji, že vyrazím na louku za naší zahradou a natrhám si pravou letní kytici.
      Koláč byl dobrý a rychle byl pryč :-)
      Měj hezké dny !!!

      Vymazat
  8. Kytici uvázanou z kopretin, vlčích máků, chrp a kohoutků považuji za nejhezčí. Bohužel u nás chrpy nerostou, stejně jako heřmánek. Pokud bych chtěla chrpy do vázy, musím výletně až na plzeňsko🙁
    Výšivka se k chrpám moc hodí! Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luční kvítí mám také ráda, chystám se na kytici do polí.
      Krásné už letní dny !!!

      Vymazat
  9. Jituško, krásně vyšíváš. Vždy to u tebe obdivuji. Krásný polštářek. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  10. Hola!
    Un bordado delicado, fino y muy muy bonito. Los detalles que has utilizado para enmarcarlo están geniales.
    Un beso fuerte

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci