Březen začíná ...


 ... a jaro

je cítit ve vzduchu a první rostlinky se probouzejí z dlouhé zimy.

Vysela jsem papriky, pór a brzy dojde na další výsevy.




Ještě nedokončenou výšivku na zahradní deníček
jste viděli v jednom z minulých příspěvků.

Obal je ušitý a vnitřní klopy zdobí
výšivka čtyřlístku
a obrázek starobylého skleníku.



 Udělala jsem několik nostalgických sáčků na semínka.
Budou se hodit na semínka letošních letniček.

Pokus vám líbí najdete je
TADY    a    TADY




Mějte krásné dny začínajícího jara !!!


Komentáře

  1. Nad tou krásou dnešního příspěvku, mé zahradnické srdéčko jen plesá:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den!
    Je překrásný celičký! :-)
    Moc hezký skleník na látce i nostalgické sáčky.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, obal i sáčky jsou kouzelné! Perfektně načasované!
    Za chvilku začne zahradnická sezóna, jistě se už těšíš na hrabání v hlíně...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahradnickou sezonu jsem začala o víkendu a bolel mě "celý člověk".

      Vymazat
  4. Výšivka je nádherná! Teda vy máte ale šikovné ruce! :-)
    Sáčky na semínka jsou také úžasná, s krásným vzorem, ta se budou hodit! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda, že se budou sáčky na semínka hodit.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci