Krabička na šití


... vznikla z krabičky na čaj, kterou jsem koupila v KIK. 



Nápis šel dolů, zavírání  pryč, místo něho jsem koupila malou porcelánovou knopku. Dřevo nebylo naštěstí nalakované ani jinak upravené, a proto jsem ho natřela voskem na dřevo a dostalo tak jemný lesklý nádech. Měla jsem  vybranou předlohu s motivem šití, kterou jsem chtěla vyšít na vrchní stranu, ale nakonec jsem využila jednu hotovou, takový restík, který nakonec nebyl realizován a nyní se hodil. Tvrdý karton jsem polepila látkou s motivem růžiček a použila ho na dno a jako spodní podklad pod výšivku.





Krabička je další krůček k tomu, abych měla věci potřebné k šití přehledně a hlavně pěkně uložené. Mám spoustu plánů co bych si ještě chtěla vyrobit, zrenovovat. Něco je hotové, jiné čeká na dodělání a tak věřím, že se brzy pochlubím s něčím novým.


Komentáře

  1. Jitko, skvělý nápad a pěkně zrealizováno. Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško krása něco takového si na své šitíčko musím také vyrobit-mám v něm pěkný nepořádek:-)Tobě gratuluji k nádherně zpracované krabičce a moc se těším na další tvoje "restíky" :-)S pozdravem Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jitko, krabička se Ti moc povedla a také děkuji za hezku předlohu na vyšívání.
    Měj se moc fajn
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, krabička je překrásná, úžasná, suprová... Zkrátka nemám slov :-)
    KIK je u nás taky, ale nechodím tam, protože prodávají většinou čínské zboží a já z principu nepodporuji tento trh. Ale tato krabička mě opravdu nadchla.
    Děkuji za předlohu. Třeba se někdy hodí.Jak píšeš, času málo, plánů hodně u mě platí taktéž.
    Přeji spoustu nápadů a hezký večer. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, tak nevím, jestli by ji Kik poznal! Jsi moc šikovná, máš vkus a šmrc. Moc se mi, jako vždy líbí tvoje fotky i všechny šicí atributy, kouzelné věcičky.
    Díky za krásnou předlohu, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je podle mého srdce ...moc hezká,máš šikovnou vyšívací jehličku.Děkujeme za předlohu ...barevný podzim Mokopa

    OdpovědětVymazat
  7. Není co dodat k takové nádheře!

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé dílo!
    Přeju hezký večer. M

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jitu,
    krabička se pod Tvýma rukama
    změnila k nepoznání!!
    je moc hezká a do Tvého šicího koutku bude
    kouzelná!!
    Krásný večer :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi šikulka, moc se Ti to podařilo.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jituško,také jí mám ,hodí se mi na čaj .ale musím říci,že Tvá proměna je supr!Daja

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, jsi šikulka a k šicímu náčiní se perfektně hodí ... :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně dotvořená krabička! Minulý týden si jí koupila kamarádka, a já trubka jsem odolala, nechěla jsem se s ní táhnout z Plzně a teď mě to táák mrzí... Jdu se podívat po nejbližší prodejně :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci