Věneček z květů hortenzie

 


... jsem letos dělala po několika letech nový
(po sedmi jak jsem zjistila tady na blogu, ještě že ho mám :-)


Ten původní měl krásnou letitou patinu, květy časem zesvětlaly,
občas jsem ho vyfoukala od prachu, ale nastal čas na změnu ...



Na nový věneček jsem použila květy 
hortenzie Magical Harmony,
kterou mám novou a zasadila jsem ji do velkého květináče.
Zpočátku měla jemně růžové květy, 
které časem přešly do zelené.


Věneček jsem doplnila hortenzií Anabelle, 
která se mi od loňska pěkně rozrostla.


Věneček je v jemných tónech zelené barvy.





Vyšívaný minipolštářek, který doplňuje věnec,
je stále původní, už hodně letitý,
v září mu bylo 13 let ...


Z čeho mám velkou radost je nový kalíšek na kávu v mechové barvě

Je v krásné podzimní barvě a je to doslova úlovek,
protože zboží v tomto internetovém obchůdku
se naskladňuje hromadně jednou za čas v určitou hodinu
a do tří minut je všechno prodané.

Původně jsem měla jiného favorita, 
ale ten byl pryč ještě než jsem stačila objednávku odeslat.

Pokud neznáte, koukněte do obchůdku 
a třeba se do této keramiky zamilujete stejně jako já ...






Mějte hezké říjnové dny !!!

Komentáře

  1. Lezarts
    Hortenzie mě vždy potěší, vyšívané i pravé!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné - věneček, hrneček i polštářek

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, věnec je krásný, taky mám v ložnici letitý, ale o výměně jsem letos neuvažovala...
    Polštářek ho krásně doplnil. Kalíšek je moc krásný, do obchůdku se ráda podívám.
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem chtěla vloni a letos jsem si řekla, že už musím ...

      Vymazat
  4. Taky mám jeden už letitý věneček z hortenzie. Barva se změnila, ale stále se mi líbí.
    Letos jsem udělala ještě jeden nový z modře zabarvené hortenzie. No, uvidíme jak dlouho se mu v této barvě bude líbit :-).
    Ten Tvůj je moc hezký - ten můj letitý byl původně podobně zabarvený.
    Kalíšek je moc parádní a vyšívaný polštářek jakbysmet.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se barva vybledlého taky líbila, ale přeci jeno už to chtělo změnu.

      Vymazat
  5. Krásné dekorace máš. Přeji Ti příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci