Vestecký rybník

 


První podzimní den jsme trávili na jednom moc krásném místě u Prahy,


ale ještě předtím jsme stihli bleší trh U Elektry v Praze.

Od něj jsem si sliboval docela hodně, ale starých věcí tam moc nebylo,
asi nebyl ten správný den pro jeho návštěvu.


Něco málo jsem si koupila - tácek, oválnou misku s monogramem starou více než sto let,
velké perleťové knoflíky a kousek šuplíku ze starého šicího stroje (z něj použiju jenom knopku).


Potom jsme jeli do obce Vestec, která je blízko Jesenice.

Možná znáte fotogenickou lávku přes rybník, ta je právě tady.
Dlouho jsem toto místo chtěla navštívit,
je tady opravdu hezky a procházka po lávce je zážitek.




Celé okolí rybníku Vestec je moc krásně upraveno,
je tady několik míst s moly, která nabízí hezké pohledy na vodní hladinu.

U rybníka vznikl volnočasový areál pro všechny věkové kategorie.
Je tady cyklostezka, hřiště, Planetární stezka, venkovní posilovny,
kynologické cvičiště, přírodní amfiteátr, hospůdka ...









Podzim je prostě tady, barví se stromy a zem začíná pokrývat zlatavé listí.






Přeji krásný třeba hodně prodloužený víkend jako mám já.
Sice jsem doma, práce spoustu, ale i tak je to moc hezký pocit.

A bonus k tomu, dnes bude ještě léto !!!

Komentáře

  1. Lezarts
    Díky za doporučení do Vestce! Nemám to daleko a vypadá to lákavě,určitě navštívím.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné místo. ta lávka přes rybník je opravdu perfektní. Tam by se mi moc líbilo. Je to zajímavý nápad a krásně provedený. Jen znám lidi, kteří by tam nešli, protože tam není zábradlí...Zatím mezi ně naštěstí nepatřím. Já bych si ji prošla hned. Díky zta úžasnou podívanou a přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lávka zase není tak široká, je to zvláštní pocit po ní jít bez zábradlí. Místo je kouzelné !

      Vymazat
  3. Tak tady by se mi líbilo! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, hodně dlouho se tam chci podívat a zatím nic. Dobře jste udělali, zvolili jste správný den. Ty fotky jsou moc krásné.
    A parádní nákup, jak jinak!
    Přeji příjemný večer a hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko já už tři roky a konečně to vyšlo. To těšení je krásné a když se sen konečně vyplní je to úžasné !

      Vymazat
  5. Tak teď jsi mne, Jitko, dostala :-). Já ti totiž do Vestce nemám daleko, ale o tomhle rybníku, resp. tedy o molu na něm, nevím.
    Nákupy myslím podařené. mně se moc líbí ta miska
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš důvod Vestec navštívit. My to máme daleko, ale sen se mi splnil projít se po molu.

      Vymazat
  6. To je moc hezké místo. Ta lávka je perfektní. Projít se po ní, bych si zcela určitě nenechala ujít.
    Povedený nákup !
    Hezkou už říjnovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z fotek jsem to místo znala, ale realita byla báječná.

      Vymazat
  7. Nádherné místo, jen škoda, že pro mě z ruky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to máme taky daleko, třeba jednou to vyjde ...

      Vymazat
  8. Díky za tip, dávám si to do čekárny výletů.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci