S francouzským šarmem


Zahradní stolek původem z Francie, to byl můj úlovek v antiku Spomyšl.

Není na první pohled krásný, to si přiznejme.
I já to vím, ale přijde čas,
kdy se objeví v novém krásném kabátku a bude ozdobou u nás doma na zahradě.


A proč jsem si nekoupila nový a krásný ... 
stačí kouknout na internet a jsou jich tam stovky, stačí si vybrat.
A bylo by to bez práce.


Těch důvodů bylo víc, proč tento stolek skončil u nás doma.

Chtěla jsem menší a skládací, aby nezabral při skladování moc místa. 
Tento je složený hned jediným pohybem, místa zabere minimum.

Nové jsou krásné, ale já jsem chtěla něco co bude mít "duši",
ve kterém zůstanou vzpomínky na tisíce lidí,
kteří u něj seděli ať už se svými radostmi, starostmi či bolestmi.
Prostě stolek co si hodně daleko žil léta v kavárně či bistru
a nyní si užije klid na venkově.


V horkých dnech letošního léta jsem si často říkala,
tam pod třešní, jabloní, ve stínu  by se hezky sedělo
třeba u kávy, u loupání jablek, drobení levandulových kvítků ...


... ale velký stůl se mi tam stěhovat nechtělo 
a tak zůstalo jen u přání.


Příští rok to bude jinak, stolek postavím tam, kde se mi bude chtít
a nedá to zase takovou námahu.
I proto jsem si ho koupila.


Zatím mu chybí parťačka židle a až podle ní se rozhodnu
jak bude nově vypadat.
I když ta původní vínová barva má něco do sebe ...


Jeden horký srpnový podvečer jsem ho nafotila ...



Snažila jsem se, aby vynikla jeho původní domovina,
snad se mi povedl lehký francouzský romantický styl.






Léto pomalu končí ...

 Září bylo úžasné, tolik teplých večerů,
kdy se dalo sedět jenom v tričku třeba při sklence vína,
nepamatuji hodně dlouho.



Mějte hezké dny babího léta !

Komentáře

  1. Jitu, už teď je krásný a naprosto chápu a rozumím tomu, že ty si nekoupíš nový. Je u vás v dobrých rukou!
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mě znáš Helenko, tento mi udělal větší radost než nový ...

      Vymazat
  2. Lezarts
    Praktický doplněk, už se těším, jak ho upravíš!

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na jeho úpravu. Určitě se židlí to bude doslova kouzelná sestava. Nafotila jsi ho fakt krásně. Umíš to.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Židli stále nemám, tak se úpravy odkládají asi až na jaro.

      Vymazat
  4. Zajímavý a šikovný doplněk...Hezké dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, určitě ti bude dělat radost a bude u vás mít zasloužený příjemný důchod ;-). Jsem zvědavá na finální podobu, ale musím říci, že i v původním stavu má svůj půvab.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že důchod si u nás užije moc hezky, taky se mi líbí původní stav, no uvidím ...

      Vymazat
  6. Jitko, dobrý úlovek! Patina stolku vypadá na fotkách skvěle a fotky se ti moc povedly. Přeji ti u něj jen radostná posezení!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patina se mi také líbí, jsem zvědavá jak to nakonec se stolkem vymyslím, ale to asi až na jaře ...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci