Antik Spomyšl



Návštěva Antiku ve Spomyšli byl léta můj sen.
Letos se podařilo, sice zase tolik času na jeho prohlídku nebylo, ale stálo to za to.

Má dvě části starou a novou prodejnu, které jsou od sebe vzdálené cca 500 m.


Nejdříve jsme navštívili starou prodejnu, ta chce hodně času,
 pokud si vše chcete důkladně prohlédnout.

Věci jsou seřazené podle druhu, 
tak pokud vás třeba zajímají staré kávové mlýnky, najdete je na jednom místě.


Věcí spousta, postupem času jsem jenom očima koukla a moc detailně neprohlížela.








V nové prodejně najdete větší kusy - nábytek, bytové doplňky,
obrazy a mnoho dalšího.










Celkem tři patra jsou plná nábytku a všeho možného.
Je na co koukat, vybrala bych si toho tam spoustu, kdybych to měla kam doma umístit.
Bohužel (nebo bohudík) náš dům není nafukovací.




S prázdnou jsem neodcházela.
Něco jsem si koupila ve staré prodejně, ale to byly drobnosti.
Sem jsem jela pro jednu konkrétní věc,
kterou pár dnů před mojí návštěvou naskladnili.


Věděla jsem jak vypadá, ale v tom množství všeho možného 
jsem ji prostě neviděla.
Musela jsem se zeptat prodavače a i když jsem kolem ní
šla před tím možná třikrát, tak jsem ji přehlédla.

Zatím neprozradím o co šlo,
ale když jsem tam dovedla manžela,
že tahle věc musí jet s námi domů,
tak radostí moc nejásal.


Pokud máte rádi staré věci, třeba jenom na pokoukání
nebo chcete v tisících věcí najít ten váš poklad,
který vám udělá radost, zastavte se ve Spomyšli.
Pro takové lidi je to ráj !

Spoustu věcí mají ze zahraniční, hlavně Francie.
Odtud je i můj "krásný" kousek
se kterým vás příště seznámím.



Mějte hezké zářijové dny !!


Komentáře

  1. Jituško, připomněla si mi návštěvu Anglie, Terka mě vzala na hodně podobné místo. O tomhle antiku vím, ale nikdy jsem tam nebyla. Věřím, že sis užila. Jsem zvědavá, co sis odvezla.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že užila. Nemusíš ani nic moc koupit, ale i koukání stojí za to. Měj hezké dny !

      Vymazat
  2. Lezarts
    Jestli bych tam někdy zavítala, tak asi jenom s náklaďákem:-)))
    To je pomalu návštěva na týdeníky dovolenou!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla tam spousta krásných věcí, na náklaďák by to určitě dalo. Pracovat bych tam nemohla :-)

      Vymazat
  3. Nebyla jsem tam, ale kdybych byla, tak to by mi jeden den nestačil, abych si vše pořádně prohlédla a třeba si i něco vybrala.
    Moc se těším až se nám se svým ,,krásným kouskem" pochlubíš.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě museli stačit 3 hodiny, ale prohlédla jsem to, i když důkladná prohlídka by byla lepší.

      Vymazat
  4. Jitko, to jsi mi nabídla velké lákadlo :). Minimálně bych si to chtěla prohlédnout, nakupovat nevím... Asi by se těžko odolávalo, na druhou stranu - máme panelákový byt...
    A těším se na další článek - odtajnění tvého nákupu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale něco menšího by určitě udělalo radost. Já jsem nekoupila žádné extra velké věci, v kufru auta skoro se skoro ztratily.

      Vymazat
  5. To je tedy vetešnictví! Podobnými věcmi.je zařízená jedna hospoda v Blatné. Jen na jídlo mě tam přešla chuť, kvůli zvláštnímu zápachu. Museli jsme pryč, tam se mi dělalo zle. Ale věci tam měli plno, které pamatuji i z mého dětství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady v Pardubicích je Café Bajer, krásná kavárna z časů dávno minulých, je tam stále plno.

      Vymazat
  6. Thanks for the great work you've done on this blog

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu, o Spomyšli vím a není od nás daleko, ale přesně vím, proč mě tam manžel ani za nic nechce odvézt, i když slibuji, že se jen podívám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel to netušil, co se tam skrývá za úžasné "poklady". My to máme trochu daleko, naštěstí ...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci