V barvách podzimu


Moje podzimní tvoření 

"V barvách podzimu"


Na první pohled se mi líbila předloha výšivky spící lišky
 a potom mě napadlo
vytvořit malou podzimní kolekci s motivem lišky a podzimních plodů.


Prostírka, podšálek s kaštany a žaludy ...


zápisník s liškou



a fusáček na knížku.


Na focení jsem použila zlátnoucí kaštanové listí,
kaštany, žaludy a lískové oříšky.

Tyto dekorace na focení jsem si "vysnila" při vyšívání a šití,
ale kaštan v blízkosti nemám a tak jsem musela podniknout
"výpravu" do městského parku.




Takové čarování s barvami dokáže jenom příroda ...


 
Mějte hezké a klidné listopadové dny !

Komentáře

  1. Kouzelné, Jituško! Do posledního detailu sladěné, výšivky dokonalé a mimo téma mohu dodat, že lískové oříšky od vás jsou luxusní!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, lístkových oříšků bylo letos požehnaně.
      Měj se hezky, Jitka

      Vymazat
  2. Jitko, to je tak překrásné! Ta sedící lištička, ta je něj 🤍🐶🤍

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné! Dokonalá práce!
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, tak to je nádhera. Ta lištička je kouzelná, koukám na ni stále dokola. Ta se ti povedla na obou výšivkách. Vše opět krásně zpracované.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to láska na první pohled ♥
      Díky a přeji krásný listopad.

      Vymazat
  5. Jitko, moc se Ti to povedlo, musíš z toho mít velkou radost. Podzimní barvičky jsou tak uklidňující.
    Klidný víkend
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy podzimu mám ráda, uklidňují a zahřejí.
      Hezké dny !

      Vymazat
  6. Krásně sladěné. Spící lištička je roztomilá :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, ty umíš čarovat s jehlou stejně krásně jako příroda s barvami listů :). A fotky jsou moc hezké, povedly se ti.

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou ale strašně krásné výšivky! A úžasně sladěno.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci