Třetí adventní ...


Pokračuji ve vánočním tvoření.
Na konferenční stolek jsem ušila dečku či ubrus
tzv. drážďanský talíř.

Ač vypadá složitě, šití je celkem jednoduché.
Nejsložitější bylo pro mě vybrat
vhodnou kombinaci látek.
Nakonec jsem dala dohromady dvě kolekce látek
od French General a sluší jim to spolu.


Vánoční svícen od Andrejky
moc pěkně ladí s ubrusem.


A ještě pár dekorací s nádech nostalgie
a můžeme zapálit třetí adventní svíčku.





Látka s vánočními motivy Joyeux Noel od French General
mě upoutala na první pohled.

Je nostalgická a dává vánocům tu pravou starobylou atmosféru.



Přeji vám krásnou a pohodovou třetí adventní neděli.

Nás za chvíli čekají vánoční koledy,
které budou zpívat děti před školou
u krásně nazdobeného vánočního stromu.



Komentáře

  1. Jitko, ta dečka je moc krásná... nádherný motiv ... a ty dekorace k tomu ... věřím, že koledy jen umocnily tu krásnou atmosféru adventu..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna dečka, aj výber látok sa mi páči...
    Prajem krásny advent!
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, doma si to zdobíš moc krásně, zpívání se jistě taky vyvedlo...Mám takové chvíle ráda.
    měj pohodové dny a ve středu na viděnou!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jitko,tvůj styl je nádherný,moc se mi vše líbí...Dája

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci