6. prosince 2015

Druhá adventní ...


... neděle je ve znamená skoro jarního počasí.

Zatím mi to moc nepřipadá,
 že za necelé tři týdny budou vánoce.


Vánoční čas mi doma 
připomínají minipolštářky v barvě,
 kterou mám spojenou s vánocemi.

Červená u nás doma k tomuto času prostě patří.










Přeji vám co možná nejklidnější druhou adventní neděli !!!

U nás doma voní právě upečené perníčky.




5 komentářů:

  1. Jitko, jako vždy moc pěkné ... opravdu vánoční a milé ... a ty svícínky se k tomu hodí ...
    Taky přeju klidný adventní večer. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, nádherné výšivky..moc se mi líbí..krásné adventní dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Minipolštářky jsou krásné :-) Ten s koníkem je pro mě samozřejmě nej ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, jsou překrásné!
    Přeji hezké dny! Helena

    OdpovědětVymazat