Harnest Home

 
Kolekce látek s nádechem starých časů: 
 
Charm pack od Moda by Blackbird Designs
 kolekce Harnest Home.
   
 
Udělala jsem si radost
 a zakoupila dva balíčky této kolekce.
 
Velikost čtverečků je 12,7 x 12,7 cm.
 
Celkem 43 čtverečků a každý jiný.
 
Je to starší kolekce, metráž u nás neprodávají.
Tak tvořím ze čtverečků ...
 

 
Nádherné odstíny barev starorůžové, zelené, béžové
nejvíce se mi líbí odstíny šedomodré ...



 
Příště se pochlubím co jsem ušila ...
 
Krásné dny !!!

Komentáře

  1. Aaaaaach, ta modrá je neskutečná.....

    OdpovědětVymazat
  2. Jak odolat? Už se těším, až se pochlubíš co z toho ušiješ:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Látky jsou krásný! Už víš co z nich budeš tvořit? Nebo taky syslíš do zásoby? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco už jsem vytvořila, ale ještě dost čtverečků zbývá. A do zásoby látky taky syslím ...

      Vymazat
  4. Jituško, krásné, já ty šedomodré také miluji.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdová nádhera .... už jsem zvědavá....

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, to je krása! Ty máš vždycky nádherné látky!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají úžasně..ať se dílo podaří:o)..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci