17. dubna 2015

Ze staré půdy ...


přesně tak na mě působí obal, který jsem ušila
z kousků látek kolekce Eclectic Elements 
a doplnila je jinými látkami tón v tónu.

Úvodní dvě fotky jsou focené na staré půdě u nás doma,
kde jsem si jako malá holka hrála.

Už to je spoustu let,
prostředí se trochu změnilo,
ale atmosféra, vůně, vzpomínky,
jak si je pamatuji z dětství,
zůstaly ...


Byl to momentální nápad,
takový únik z reality a odpočinutí si u něčeho tvořivého.

Stříhala jsem, skládala, barevně ladila ...

Výsledkem je 23 kousků (včetně klop),
sešitých k sobě a každý šev je prošitý,
aby vypadal jako ručně sešitý.








Přeji vám krásné víkendové dny !!!

10 komentářů:

  1. Jitko, obal se Ti moc povedl. Taková knížka se pak četl uplně sama.

    OdpovědětVymazat
  2. Piękna praca! Bardzo ciekawy blog. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, z obalu opravdu dýchají staré časy. Krásný.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje obaly Jituško jsou vždycky parádní !!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný kousek! Díky za připomínku vůně sena a dětských her:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherna, ostatně jako každé Tvé dílko.

    OdpovědětVymazat
  7. Ako lodný denník Krištofa Kolumbusa :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  8. wow to je krásné :) úplně na mě dýchla ta atmosféra staré půdy, o které píšete :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jitu, je nádherný!
    PS. taky jsem si chodila hrát na půdu :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat