Začátek adventu


První adventní neděle je za námi a já jsem sice nestihla vše co jsem podle plánu chtěla udělat, ale to hlavní ušít vánočně laděný ubrus se mi podařilo. Je ušitý z  látek od  MODA FABRICS, 3 Sisters, kolekce SENTIMENTS.




Podařilo se mi zakoupit u u Belletky   F8 set, což je balíček látek, který obsahuje od každého vzoru obdélník o rozměru 55 x 23 cm. Celkem tedy 33 obdélníků. Chybička se zřejmě i u výrobce látek vloudí, mě bohužel jeden chyběl a to s motivem vánočních pohlednic. Z nich jsem chtěla ušít základ ubrusu a tak jsem musela vymyslet něco trochu jiného a vánoční ubrus nakonec zdobí červené květy. Poprvé jsem si takový set zakoupila a jsem z něho opravdu nadšená. Snad se mi ještě podaří do vánoc ušít polštářek.
 

 A jak píše Belletka: "Kolekce SENTIMENTS pohladí vintage nádechem, klidem, elegatními vzory prostými "vánočních kýčů", ale i prvotřídním materiálem, který je studiu 3 SISTERS výrobcem vždy dopřáván. Vánoce se obvykle nesou v tónech bordó barvy, zelené a krémové. Tyto tradiční barvy doplňuje nebesky modrá. Inspirací byly honosné vzory starých francouzských látek, ale i staré pohlednice a vánoční přání." 


U nás tradiční adventní věnec na dveřích. Letos udělaný ve spolupráci s dcerkou, ona většinu věcí dekorovala a já "lepila".


Velkou radost a jiskřičky v dětských očích mělo rozsvícení vánočního stromu na Perštýnském náměstí v Pardubicích. Pro dcerku velký zážitek a míra těšení na vánoce o to větší. Už se o vánocích jenom nemluví, už se pomalu blíží.


První adventní svíce u nás doma.

 
Přeji krásný a pohodový první adventní týden.

Komentáře

  1. Krásný ubrus Jituš, ten já ještě nestihla, i když látky od Belletky už doma mám delší dobu:-))))
    Věnec je krásný, takový se mi líbí...
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, tak jsem dneska zase neco noveho dozvedela - to o tech F8 jsem nevedela a tyhle krasne latky neznala. Ted jsem prozkoumala internet a myslim, ze si taky neco objednam. Ubrus je prekrasny, krasne ladeni. A i fotka adventnich Pardubic je nadherna. Dcerka je sikulka, venec i adventni svicen jsou moc podarene. Mej krasny den, KAterina

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný ubrus, z takových krásných látek se to šilo samo :-) Věnec je také moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško ,krásné tvořeníčko,a přeji klidný advent....Daja,jo mám novou duhu ta první je už plná tady je adresa:http://duha2-daja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu nádherné šití a věnec z přírodnin se ti moc povedl!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, tvůj ubrus je opravdu úžasný! Látky jsou krásné a tvoje šikovnost...paráda!
    Moc krásně si vyfotila radnici se stromem, my byli na návštěvě a tak jsem ho ještě neviděla...
    Princezna se pomamila, věnec se vám moc povedl!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. ten ubrus je nádherný na látky parádní! Krásný advent.

    OdpovědětVymazat
  8. Obrus má krásne klasické Vianočné odtiene, mojej mamine by sa určite páčil. A teda skladám poklonu za veniec na dverách, dcérka je zrejme po maminke, že? Krásny adventný čas. Renata

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško...ubrus je nádherný a ty látečky...úžasné.Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jitunko,
    zdravím Tě v předvánočním čase!!
    Moc hezký ubrus jsi vytvořila, bude krásně zdobit sváteční stůl, látky jsou úžasné!!
    A s Tvojí holčičkou jste udělaly tak hezký věnec!!
    Měj se moc hezky, krásné těšení na Vánoce!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Co iné řéci, než bohouská nádhera!!! Jity, ubrus je epesní záležitost, věnec máš taktéž peknučký:o))). A huž včilka se těším na ten polštárik;-D. Fanfárový čas sváteční. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, nádherný ubrus. Moc se mi líbí.
    Krásný adventní večer.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci