Lázně Mšeno

 

Dnešní tropické teploty lákají k osvěžení třeba na nádherné staré plovárně:

Městské lázně Mšeno
postavené v roce 1932 ve stylu art deco.
Zrekonstruované, oblíbené místo pro letní koupání.

Můj plán se v nich vykoupat nevyšel,
ale alespoň jsem je viděla a vyfotila bez lidí po vydatném lijáku,
který začal po našem příjezdu k nim.


Padesátimetrový bazén je napájen vodou ze skalního pramene,
je chladná, osvěží v horkých letních dnech.






Mám ráda staré plovárny,
několikrát jsme byli na plovárně Dachova u Hořic
a pravidelně jezdíme na Tyršovu plovárnu do Vysokého Mýta.



Užijte si dnešní velmi horký den !!

Komentáře

  1. Bylo by to krásné osvěžení, vykoupat se tady. No, mně musí stačit bazén u syna na zahradě.
    Prima fotky !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by to krásné koupání ... já ani ten bazén doma ...

      Vymazat
  2. Moc hezká plovárna. Díky za možnost se pokochat.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Kousek elegantní nostalgie kolem vody!
    Jak z Vančurova románu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by to koupání plné elegance a nostalgie, voda bohužel padala shora ...

      Vymazat
  4. Jitu, děkuji za krásné fotky! Byli jsme sice letos dvakrát poblíž, ale nakonec nám návštěva nevyšla... Sice ses nevykoupala, ale ty fotky bez lidí - nádhera!
    Přeji příjemné letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky bez lidí vše vynahradili, okolí jsem si představovala trochu jinak, je to vtěsnané mezi domy ...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci