Brodita - magický svět tvoření


Dnes bych vás ráda pozvala na výstavu výtvarnice Marie Mrňávkové,
která tvoří pod jménem BRODITA.
(odkaz na její stránky Brodita)

Možná její tvorbu znáte, já ji sleduji hodně let,
když byla dcera menší koupili jsme si u ní šicí sadu
a ušili jsem spolu malého vlčka.
Dcera ho má stále ...


Nyní jsem mohla její tvorbu vidět na vlastní oči
na výstavě v Pardubicích.

Je to něco neskutečného, snového, kouzelného ...

Nápady a vypracování to je něco k čemu člověk musí mít talent.

Je to úžasná žena, která vychovává sama čtyři dcery,
buduje domov v "Baťovu" v Kamenickém Šenově.
Dvacet let navrhovala a šila hračky pro miminka,
nyní se věnuje umělecké výšivce a tvorbě.
Úžasně šije, maluje, píše knihu, pořádá kurzy, výstavy ...


Já jsem si výstavu užila, vidět její tvorbu na vlastní oči je splněný sen ...

Pokud to nemáte do Pardubice daleko, určitě se přijeďte podívat.
Denně mimo pondělí, vstupné se neplatí.



Mějte krásné srpnové dny !
 

Komentáře

  1. Maruška to je pro mě SUPERŽENA,za to co všechno ve svém životě dokázala.A sama.Stavět,šít,vychovávat.Mám od ní kočičku,která sedí se svým myším kamarádem na kachlových kamnech a mám ji pořád na očích.Na výstavu se určitě podívám.Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško taky obdivuji, je šikovná a její den má snad 50 hodin.

      Vymazat
  2. Jituško, děkuji za zajímavý tip!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výstava se mi líbila, třeba taky někoho zaujme.

      Vymazat
  3. Taky bych si takovou výstavu užila. Pardubice zase až tak moc daleko nemám, tak třeba nastane dobrá konstalace hvězd....... díky za tip.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Její tvorbu sleduji dlouho, tak jsem byla ráda, že ji vidím zblízka. Hezké dny !

      Vymazat
  4. Jitko, zajímavá výstava.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts
    Děkuji za seznámení!!! Opravdu pohádkový únik, obdivuji. Musím zkusit stihnout výstavu!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci